پاورپوینت فصل هفتم کتاب رفتار مصرف‌کننده شیفمن و کانوک

روانشناسی صنعتی سازمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
14mb
نویسنده
دسته بندی
30,000 تومان 18,000 تومان٪40 تخفیف

دانشجویان و کاربران گرامی ، محتوای این فایل جامع ترین و باکیفیت ترین پاورپوینت فصل هفتم کتاب رفتار مصرف‌کننده لئون شیفمن و لزلی کانوک : یادگیری مصرف کننده می باشد که با فرمت ppt در ۶۹ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت فصل هفتم کتاب رفتار مصرف‌کننده شیفمن و کانوک:

تجربه شرکت پروکتراند گمبل(P&G)

این شرکت تقریبا ۵۰ سال پیش،کرست (Crest)را بعنوان اولین خمیردندان حاوی فلوراید تولیدکرد انجمن دندانپزشکان آمریکا آن را بعنوان بهترین راه جلوگیری از پوسیدگی دندان مورد حمایت قرارداد. نماید.همین شرکت از ترکیب دو نام تجاری قدیمی خود پودر ظرفشویی Cascade و مایع ظرفشوییDawn بسته های cascade2-in-1ACTION را به بازارمعرفی کرد که اجزای هردو محصول قبلی رادارد و استفاده از آن آسانتربوده و چربی ظروف را بهتر از بین می برد.

کلوچه Oreo

در سال ۱۹۱۲ وارد بازارشد .

از سال ۲۰۰۱ تغییرات زیادی در اندازه و محتویات و طعم محصول داده شد

و انواع مختلف آن به بازار عرضه شد.

چه چیز باعث موفقیت این محصولات جدید در بازار و توجه مصرف کنندگان به محصولات شد؟

۱)تکرار پیامهای تبلیغاتی مرتبط با نامهای تجاری و منافع آنها،

۲)پاداش خرید به مشتریان از طریق فروش محصولاتی که عملکرد عالی دارد،

۳)وا داشتن مصرف کننده به ربط دادن محصولات مختلفی که با یک نام تجاری عرضه می شوند.

۴) ایجاد وفاداری به نام تجاری عناصری از یادگیری  مصرف کننده به حساب می آیند.

تمام موفق محصولات جدید حاصل توسعه نامهای تجاری بوده ، تابع اصول یادگیری مصرف کننده هستند.

محصولات Casade، Dawn ، Oreo موفقیت خود را مدیون پاسخ اثر بخش به نیازهای مصرف کنندگان بوده و مصرف کنندگان هر وقت این محصولات را مصرف می کنند با عملکرد عالی و کیفیت بالایی مواجه می شوند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.