پاورپوینت فصل پنجم کتاب خانواده در نگرش اسلام و روانشناسی سالاری فر

روانشناسی صنعتی سازمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
8,000 تومان 6,500 تومان٪19 تخفیف

پاورپوینت فصل پنجم کتاب خانواده در نگرش اسلام و روانشناسی سالاری فر

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت فصل پنجم کتاب خانواده در نگرش اسلام و روانشناسی سالاری فر می باشد که با فرمت ppt در ۲۶ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تنظیم گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

فهرست و عناوین پاورپوینت فصل پنجم کتاب خانواده در نگرش اسلام و روانشناسی:

پذیرش و تعهد نسبت به سلسله مراتب در خانواده

حل مشکلات عاطفى و جنسى

قرآن و حل اختلافات خانوادگى

مشاوره و حکمیت

جدایى زن و شوهر

بخشی از متن پاورپوینت:

در این بخش به راههایی اشاره مى کنیم که پس از بروز اختلاف و تشدید آن، مورد استفاده قرار مى گیرد و بیشتر جنبه رفع مشکل دارد تا پیشگیرى از آن.

۱-۳پذیرش و تعهد نسبت به سلسله مراتب در خانواده:

یکى از کاربردهای مؤثر سلسله مراتب در خانواده، حل مشکل در مواردى است که اعضاى خانواده پس از بحث و بررسى و ارائه ی دلایل متعدد، به تصمیم یکسانى نمى رسند و اختلاف همچنان بر جای مى ماند. در این شرایط، در برخى مسائل باید نظر مرد خانواده، یعنى شوهر، مورد توجه قرار گیرد و به آن عمل شود، برای نمونه، خروج زن از محیط خانه باید با اجازه و رضایت شوهر باشد.

بدیهى است اگر بین زن و شوهر در این مورد اختلافى بروز کند و هیچ یک نتواند دیگری را قانع کند، براى، حل اختلاف از نظر تعالیم اسلام، پیروی زن از شوهر مناسب ترین راه ممکن است. همینطور در مورد کودکان و نیز انتخاب محل سکونت، اگر مشورت به توافق نینجامد، باید نظر شوهر رعایت شود؛ زیرا این مسائل متضمن هزینه هاى اقتصادى است که شوهر متکفل آن است. البته مرد نمى تواند برخلاف عرف و مصلحت، نظرى را بر همسر و فرزندان خود تحمیل کند و در صورت پافشاری وی، باید مراجع بالاتری به حل مشکلات خانواده بپردازند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.