پاورپوینت فصل چهارم کتاب روانشناسی اجتماعی کاربردی آبراهام پی بونک

روانشناسی صنعتی سازمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
7mb
نویسنده
دسته بندی
14,000 تومان 10,000 تومان٪29 تخفیف

دانشجویان و کاربران گرامی ، محتوای این فایل شامل دانلود پاورپوینت فصل چهارم ( مرحله آزمون تدوین و آزمون مدل فرآیند) از کتاب روانشناسی اجتماعی کاربردی (از مشکلات تا راه‌حل‌ها) تالیف آبراهام پی بونک، مارک ون وگت ؛ ترجمه مجید صفاری‌نیا، پرستو حسن‌زاده می باشد که با فرمت ppt در ۱۹ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

روانشناسان اجتماعی به پژوهش‌ و عرضه‌ی پیشنهادهایی درباره‌ی موضوعاتی چون رایزنی سیاسی در خصوص مشکلات حقیقی جهان و نیز مسائل اجتماعی می‌پردازند. بیش‌ترین مشکلاتی که فراروی بشر قرار گرفته، مشکلات اجتماعی است؛ مشکلاتی که ساخته‌ی دست انسان است و علت آن‌ها طبیعت است نه نیروی فراتر از انسان.

بلکه مشکلات انسانی‌اند که راه‌حل آن در گروی شناخت علل زمینه‌ساز آن و نیز تغییر در رفتارها و موسسات اجتماعی است. از این رو تنها راه، هماهنگی بین کار علمی و کاربردی است که می‌تواند روان‌شناسی اجتماعی را در راستای حل مسائل و مشکلات اجتماعی به یک علم مفید و موثر تبدیل کند. تحقیقات کاربردی برای بیش‌تر روان‌شناسان اجتماعی بیان‌گر تغییر مسیر در تفکرات است. از این‌رو روان‌شناسی اجتماعی کاربردی در سال‌های اخیر رشد سریعی داشته است.

فهرست:

مقدمه

صورت بندی مدل فرآیند

تدوین مدل فرآیند

آزمودن مدل فرآیند

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت فصل چهارم کتاب روانشناسی اجتماعی کاربردی آبراهام پی بونک ، متن چندتا اسلاید را قرار می دهیم .

محتوای اسلاید ۲

مقدمه:

روان شناس اجتماعی پس از تعیین  و انتخاب مجموعه ای از تبیین ها مدل فرآیند را بسط میدهد، این مدل قالبی  را برای بسط دادن مداخلات فراهم میکند. در این فصل، به بحث درباره گام سوم مدل PATH ، یعنی ، مرحله آزمون می پردازیم.

در این مرحله پیشنهادات را در مورد چگونگی تدوین مدل فرآیند و آزمودن اعتبار تجربی آن ارایه میکنیم.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.