پاورپوینت فصل ۷ کتاب راهبری شرکتی مفاهیم و موردکاوی مشایخی

روانشناسی صنعتی سازمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
260kb
نویسنده
دسته بندی
12,000 تومان 8,800 تومان٪27 تخفیف

دانشجویان و کاربران گرامی، محتوای این فایل باکیفیت ترین ، جامع ترین و جدیدترین پاورپوینت فصل ۷ : نقش هیئت مدیره در تدوین استراتژی از کتاب راهبری شرکتی مفاهیم و موردکاوی بیتا مشایخی ، مهین شاکری می باشد که با فرمت ppt در ۱۷ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

معرفی کتاب

این کتاب مجموعه‌ای متشکل از مفاهیم و ساختارهای راهبری شرکتی و نیز ارائه چارچوبی برای تجزیه و تحلیل چالش‌های اخیر در این زمینه است. مخاطب اصلی این کتاب مدیرانی هستند که مایلند خود را برای کار یا خدمت در هیئت‌ مدیره آماده کرده و به دنبال گسترش چشم‌انداز خود از تمرکز صرف بر مدیریت شرکت به تمرکز بر راهبری و اداره شرکت در کل می‌باشند.

این کتاب در سه قسمت سازمان یافته است: مفاهیم را هبری شرکتی، موردکاوی‌هایی در را هبری شرکتی و ضمائم. قسمت اول کتاب در سه بخش اصلی و مجموعاً یازده فصل به بحث و بررسی در خصوص مفاهیم بنیادی را هبری شرکتی می‌پردازد. بخش اول کتاب که شامل چهار فصل می‌باشد، به اداره امور شرکت‌ها از منظر کلان پرداخته و ساختار و اهداف را هبری شرکتی را مورد موشکافی قرار می‌دهد. فصل یک، سیستم را هبری شرکتی و بازیگران اصلی آن در ایالات متحده را معرفی کرده و به‌طور خلاصه تاریخچه‌ای از راهبری شرکتی را در این کشور ارائه می‌دهد. همچنین در این فصل، با اشاره به سیستم راهبری شرکتی در برخی کشورهای قاره‌ای و ایران، به موجی از رسوایی‌های را هبری و بحران‌های مالی که در ابتدای قرن بیست‌و‌یکم رخ داد، اشاره می‌کند….

فهرست مطالب پاورپوینت فصل ۷ کتاب راهبری شرکتی مفاهیم و موردکاوی مشایخی :

پیشگفتار

تدوین استراتژی

دلایل عدم مشارکت هیئت مدیره

مشارکت هیئت مدیره در تدوین

بدهی در مقابل سرمایه

تغییر الگو ها

رویه های مفید ررول و ورمایر

لزوم تمرکز هیئت مدیره به استراتژی

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.