پاورپوینت مدل موعود در مدیریت استراتژیک

روانشناسی صنعتی سازمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
8mb
نویسنده
دسته بندی
30,000 تومان 20,000 تومان٪33 تخفیف

دانشجویان و کاربران گرامی ، محتوای این فایل شامل دانلود جامع ترین و باکیفیت ترین تحقیق پاورپوینت مدل موعود در مدیریت استراتژیک ویرایش سال ۱۴۰۲ می باشد که با فرمت ppt در ۷۰ اسلاید قابل ویرایش با قالب (تم) بسیار زیبا و حرفه ای تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

فهرست مطالب پاورپوینت مدل موعود در مدیریت استراتژیک:

.۱برنامه استراژیک کلاسیک مرده است

.۲برنامه ریزی را رها کنید و تصمیم گیری را آغاز کنید

.۳جوشش استرانژی و مدل موعود

.۴مثال هایی از صنعت بانکداری

.۵بررسی یک سازمان دولتی مانند وزارتخانه

.۶مدل موعود در زندگی شخصی

.۷دیدگاه راهبردی با نقطه تمرکز insight

.۸تصمیم گیری راهبردی با نقطه تمرکز

.۹تحلیل گری راهبردی با نقطه تمرکز n

.۱۰فایده تشکیل و روزآمد سازی پورتفلیوی راهبردی

.۱۱داستان کارآفرین روستایی منتخب

.۱۲تصمیمات استراتژیک رستوران زنجیره ایی

.۱۳چرا مدل موعود شبیه بقیه مدل های مدیریت استراتژیک نیست؟

.۱۴سازوکارهای تخصصی اجرای ارکان مدل موعود

محتوای اسلاید ۳۰

فرآیندهای مدیریت پورتفلیوی راهبردی

تبدیل تصمیمات استراتژیک غیررسمی به رسمی
ترجمه تصمیمات استراتژیک به اقدامات استراتژیک (طرح/پروژه/عملیات)
روزآمدسازی پورتفولیو جهت اطمینان از هم راستایی با اهداف و استراتژی سازمان شامل یکپارچه‌سازی و بهینه سازی مجدد سبد اهداف و اقدامات.
تامین و تخصیص منابع به اجزاء سبد (بصورت سنتی، این فعالیتها در زمان بودجه ریزی ساالنه یا جلسات بازبینی کسب و کار صورت می گیرد)
بعضی از این فعالیتهای می بایست بصورت سه ماهه برنامه ریزی شوند این کار بخاطر رخ دادن تغییرات برنامه ریزی نشده در سازمان صورت می گیرد. این کار ما مطمئن می سازند که منابع محدود انسانی و مالی به نحوی بهینه یا نزدیک به بهینه به اقدامات اختصاص یافته اند.
تبلیغ و ترویج سبد به روز شده
نظارت بر اجرای اجزای پورتفلیو حین اجرا
ارزیابی پورتفلیو ارزیابی پس از اجرا و بهینه سازی پورتفولیو در آینده

محتوای اسلاید ۶۱

نظریه پنهان در مدل موعود:

مدل موعود نیز چنین است بر اساس یک نظریه توصیفی- تجویزی طراحی شده این نظریه حاصل یک کار پژوهشی بلند مدت است.

تصمیمات استراتژیک سازمان از یک منبع به دست ‌نمی آید بلکه از منابع مختلف به دست می‌آید می‌تواند ناشی از تحلیل باشد یا برآمده از تجربه و عمل باشد.فرایند خلق تصمیمات استراتژیک یک فرایند همیشگی و نیمه منظم که می‌تواند تقویم محور باشد بخشی از آن ذاتاً بدون زمان‌بندی است.

کاربرد مدل موعود در زندگی شخصی: می‌توان از مدل موعود استفاده کرد استراتژی ها از چشمه‌های مختلف می‌جوشند و هنر آن است که ما بتوانیم بستر مناسب برای جوشش استراتژی‌ها را فراهم کنیم.

«استراتژی حاصل صرفاً تحلیل نیست»

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.