پاورپوینت مدیریت شهرت

روانشناسی صنعتی سازمانی
نوع فایل
PPT
حجم فایل
16MB
نویسنده
دسته بندی
34,000 تومان 20,000 تومان٪41 تخفیف

دانشجویان و کاربران گرامی ، محتوای این فایل دانلود پاورپوینت مدیریت شهرت (شهرت ، عوامل موثر بر مدیریت ) می باشد که با فرمت ppt در ۶۷ اسلاید غیر قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت مدیریت شهرت:

از دیرباز تا‌کنون‌، به ویژه در دهه‌ی اخیر، گرایش فزاینده‌ای برای تعریف و ارزیابی شهرت سازمانی در حوزه‌ی بازرگانی و در محیط‌های دانشگاهی وجود داشته است. بطور بالقوه، عدم اطمینان سرمایه‌گذاران‌، تحلیلگران‌، مشتریان و دیگر ذینفعان‌، برای ماندگاری یک فعالیت تجاری در بلند‌مدت بسیار مخرب است ؛ این موضوع، نشان‌دهنده‌ی اهمیت شناخت و مدیریت مناسب این ثروت غیر ملموس است.

شهرت سازمانی‌، برداشتی است که ذینفعان یک سازمان از آن دارند. شهرت یک سازمان می‌تواند به آن، برای دست یافتن به اعتماد و اعتبار در جامعه کمک کند، که این مسئله به نوبه‌ی خود به سازمان برای رسیدن به مقاصد و اهدافش یاری می‌رساند. نقش سازمانها در جامعه با گذشت زمان تکامل پیدا کرده است‌، از تمرکز عمده بر صرفاً کسب سود برای ذینفعان، تا رویکردی با لحاظ کردن ذینفعان و جامعه‌ با تمرکز بر مسئولیت اجتماعی سازمانی . این گسترش دامنه‌ی مسئولیت‌ها، یک شهرت چند بُعدی را به دنبال خواهد داشت و ورود به عصر جهانی شدن نیز کار سازمانها را برای مدیریت بدون توجه به محیط پیرامون دشوارتر کرده است. حریم خصوصی محدود‌تر و مسئولیت فزاینده‌، لزوم اتخاذ یک راهبرد کنش‌گرایانه‌تر از سوی سازمانها برای جلوگیری از آسیب به وجهه و شهرتشان را به وجود آورده است . برخورداری از یک شهرت پایدار در میان تمامی ذینفعان‌، موضوعی است که همه‌ی برند‌ها باید به آن توجه کنند‌، زیرا این مسئله به سازمان در مواجه شدن با محیط‌های تنش‌زا کمک می‌کند‌؛ در زمان رویارویی با بحران، منبعی مهم برای دلگرمی است‌؛ می‌تواند یک مزیت رقابتی محسوب شود و به سازمان امکان جذب بهترین کارکنان را بدهد و وفاداری آنها تضمین کن

امروزه، واژه شهرت سازمانی با توجه به توانایی آن در اثرگذاری بر مزیت رقابتی و عملکرد شرکت در کوتاه‌مدت و بلند‌مدت، مورد توجه دانشگاهیان و محققان قرار گرفته است و این مسئله، تحقیق در خصوص ابعاد گوناگون شهرت سازمانی را در پی شده است. در حالی که مفهوم این واژه در وهله نخست، واضح به نظر می‌رسد، اما طیف وسیعی از تعاریف متضاد و روش‌های اندازه‌گیری شهرت سازمان، به نوبه خود سبب ابهام در این واژه شده است.‌ فامبران و ریندوا بیان نمودند که مشکل موجود در تعریف شهرت، به واسطه تنوع دیدگاه‌های موجود در این زمینه است، که از جمله این دیدگاه‌ها می‌توان به دیدگاه بازاریابی، اقتصادی، حسابداری، جامعه‌شناسی، استراتژی و رفتار سازمانی اشاره نمود. وسعت تحقیقاتی که این مفهوم در آن توسعه یافته ‌است، سبب ایجاد تناقض گشته و سبب شده است تا واژه شهرت، مترادف با بسیاری از واژه‌های دیگر بکار رود…

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.