پاورپوینت مکمل ‌های غذایی ورزشی در ۸۹ اسلاید قابل ویرایش

روانشناسی صنعتی سازمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
7mb
نویسنده
دسته بندی
12,000 تومان 8,800 تومان٪27 تخفیف

کاربران گرامی، محتوای این فایل جامع ترین و باکیفیت ترین پاورپوینت مکمل ‌های غذایی ورزشی می باشد که با فرمت ppt در ۸۹ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تنظیم گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت مکمل ‌های غذایی ورزشی،متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .

محتوای اسلاید ۲

مکملها شامل:

ویتامین‌ها، مواد معدنی، پودرهای پروتئینی اسیدهای آمینه، فراورده‌های گیاهی، botanical مواد گیاهی و بعضی آنز‌یم‌ها، عصاره بافت‌ها، عصاره یا ترشحات غددی، متابولیت‌ها و همچنین دیگر مواد همراه با غذاها می‌باشند.

محتوای اسلاید ۶

مکمل­های گروه A:

}تجویز مکمل­های ورزشی این دسته می­تواند به عنوان یک منبع مفید و به موقع از انرژی و مواد مغذی در رژیم غذایی ورزشکار نقش مؤثری را ایفا کند.

}مزایای این مکمل­ها در بهبود ارتقاء عملکرد و اجراء ورزشی توسط متون علمی و تحقیقات معتبر پشتیبانی می­شوند و می­توان گفت که استفاده از آن­ها در صورتی که بر اساس دستورالعمل­های علمی تأیید شده توصیه شوند و در جای خود و به موقع و از سوی پزشکان و با متخصصین مجرب تجویز شوند، برای ورزشکار مزایای قطعی را به دنبال دارد.

پاورپوینت مکمل ‌های غذایی ورزشی

محتوای اسلاید ۲۳

پروتئین وی

}پروتئین وی (Whey Protein) یکی از مکمل‌های اساسی و مهم بدنسازی است که حاوی پروتئین‌های شیر و مواد ایمنی درون شیر است. این مکمل به ویژه در فاز  یا پنجره بازسازی بعد از تمرین بسیار مؤثر و قدرتمند است و توصیه شده است که برای تقویت و رشد عضلات و بازسازی مؤثر و مفید است.

}به طور بسیار جالبی مکمل پروتئین وی(Whey Protein) ممکن است بر روی افراد یا بیمارانی که هرگز پای خود را در زمین بازی و ورزش نگذاشته اند نیز مؤثر بوده و برای آنان نیز مفید باشد.

پاورپوینت مکمل ‌های غذایی ورزشی

محتوای اسلاید ۵۳

آب ورزشی چیست؟

آب‌های ورزشی آب‌های خالصی هستند که کمی طعم دار شده و ممکن است حاوی ویتامین‌ها، مواد معدنی و الکترولیت‌های افزودنی باشند . در جدول زیر تعدادی از آب‌های ورزشی موجود در استرالیا بررسی شده است. یک نوشابه ورزشی معروف با آب معمولی به عنوان مقایسه با این فرآورده‌ها نیز در جدول گنجانیده شده است.

ویژگی‌های کلیدی “آب ورزشی” کدامند؟

}داشتن آنتی‌اکسیدان

}داشتن طعم

}داشتن انرژی و کالری کمتر

}داشتن الکترولیت‌ها

}داشتن ویتامین‌های گروه B

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.