پاورپوینت هنر درمانی در ۲۸ اسلاید قابل ویرایش

پاورپوینت هنر درمانی در ۲۸ اسلاید قابل ویرایش
نوع فایل
ppt
حجم فایل
3mb
نویسنده
دسته بندی
5,800 تومان

کاربران عزیز ،در این بخش پاورپوینت هنر درمانی در ۲۸ اسلاید که قابل ویرایش هم می باشد در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت هنر درمانی، چند تا اسلاید را قرار می دهیم .

محتوای اسلاید ۳

هنردرمانی شامل واسطه های هنری است که از طریق آن درمان جو می تواند درون خود را آشکار نماید و درمانگر نیز در مقابل، قادر است رفتار او را تجزیه و تحلیل و ارزیابی کند. «هنر» می تواند ظهور تجارب و احساسات درونی را سبب شود. تجارب و احساسات درونی ایی که گاه به شکل بی نظم ممکن است ابراز شود؛ در فرآیند هنر، به شکل منظم تری خود را نشان می دهند. مواد هنری، وسایل قابل لمسی را در اختیار ما می گذارند که جنبه های آگاهانه و ناآگاهانه فرد را نشان می دهند. این واسطه های هنری در واقع بهانه ای است که درمانگر بتواند درمانجو را مورد مطالعه قرار دهد.

یکی از ویژگی های هنردرمانی این است که امکان کار با گروه های مختلف را فراهم می سازد و تمامی گروه های سنی از کودک تا مسن را تحت پوشش قرار می دهد. براساس نظریه هنردرمان ها، کارهنری علاوه بر بالفعل کردن توانایی های درونی فرد، تعادل و هماهنگی بین انرژی های فیزیکی و احساسی ایجاد می کند و فعالیتی التیام آور و تسکین دهنده است.

محتوای اسلاید ۱۱

هنردرمانی گروهی:

هنردرمانی گروهی (Group – Therapy) فرایندی است که کیفیت شفا بخش و درمانی هنر را با روان درمانی گروهی تلفیق می‌کند. در اجرای هر گونه فعالیت گروهی هنردرمانی، افرادی در فرایند اصلی آفرینش درگیرند وباید به نحوی کارشان را با دیگران به اشتراک بگذارند تا اعضای گروه بتوانند درباره کارشان هم درخلال فرایند تولید و هم پس از آن به بحث و گفتگوی تحلیلی بپردازند. پیامد این مشارکت جمعی خلق اثری هنری است، که جنبه‌های روانشناسانه آن برتوانمندیهای هنری اثر ارجحیت دارد. اثر هنری حاصل شده در نتیجه چنین فرایندی می‌تواند به مثابه فرصتی باشد برای به اشتراک گذاشتن انگیزه‌ها، تحلیل‌ها، شیرینی در ادراک دیداری و فرا فکنی تعار ضات و هیجانات سرکوب شده درمان گیران

عناوین:

هنر درمانی چیست

تاریخچه هنر درمانی

هنردرمانگر کیست؟

هنر درمانی گروهی

روش های درمان

شیوه های اجرایی

نقاشی درمانی

شعر درمانی

خط درمانی

سفال درمانی

شن درمانی

تئاتردرمانی

و…

 

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید