پاورپوینت پروژه جامع شیمی سطح

روانشناسی صنعتی سازمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
3mb
نویسنده
دسته بندی
15,000 تومان 10,000 تومان٪33 تخفیف

دانشجویان و کاربران گرامی، محصول مورد نظر دانلود جامع ترین پاورپوینت پروژه شیمی سطح می باشد که با فرمت ppt در ۳۲ اسلاید قابل ویرایش با بهترین کیفیت تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت پروژه جامع شیمی سطح:

مقدمه:

پوشش ها ،سیستم هایی سه جزیی هستند و سطوح/ فصل مشترک روی کیفیت پوشش نهایی و اعمال رنگ موثر هستند.از سالها قبل افزودن ادتیو به پوشش جهت رفع مشکلات پوشش استفاده می شد تا از بوجود امدن عیوب جلو گیری و کیفیت پوشش را بهبود دهد.
اکثر عیوب پوشش به پدیده های سطحی مرتبط است و معمولا ادتیو های مورد استفاده مواد سطح فعال میباشند.
در گذشته کیفیت عالی و کار آیی حق تقدم بالایی داشتند در صورتیکه در طول ۱۵ تا ۲۰ سال اخیر بیشتر بر روی قیمت تمرکز شده است.
کمترین آلایندگی آب و هوا لازمه انتخاب محدوده مواد خام برای رنگ ساز که می تواند انتخاب کند. ( پیگمنت های دارای قلع ،حلال های آروماتیک مناسب نیست) این تغییرات یک چالش دائمی برای تولید کنندگان ادتیو است. معمولا ادتیوهای پوشش پیشرفت جدیدی نداشته است در پوشش ها اما آنها می توانند عامل بسیار مهمی در ایجاد تغییرات جدید در سیستم پوشش باشند که باعث کامیابی در بازار تجارت اند.

۱- سطح مشترک در پوشش ها

در رنگ ها و پوشش ها سطح مشترک های زیادی وجود دارد که خصوصیات آنها بوسیله مواد سطح فعال بهینه شده است. این قبیل سورفکتانت ها اغلب اوقات در مقادیر کمی (زیر ۱%) در تکنولوژی پوشش به عنوان ادتیو ها استفاده میشوند.یک نمونه مثال در پوشش مایع ، سطح مشترک بین محلول رزین مایع و ذرات جامد مانند پیگمنت ها و اکستندر ها هستند. تر شدن ذرات پیگمنت و پایدار سازی دیسپرسیون پیگمنت (مانع از کلوخه شدن)خواص مهمی هستند که از طریق سطح مشترک کنترل شده اند.
در برخی از موقعیت ها حباب های گاز (عمدتا هوا) در پوشش مایع ایجاد میشوند.سطح مشترک هوا/ مایع مسئول پایدارسازی این حباب ها( کف) هستند و نیزبوسیله ادتیو های ضد کف آنها تخریب میگردند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.