پاورپوینت کتاب روش تحقیق در روان شناسی و علوم تربیتی دکتر علی دلاور

روانشناسی صنعتی سازمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
39mb
نویسنده
دسته بندی
30,000 تومان 18,000 تومان٪40 تخفیف

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی ،محتوای این فایل دانلود پاورپوینت درس روش تحقیق پیشرفته منبع : کتاب روش تحقیق در روان شناسی و علوم تربیتی تالیف دکتر علی دلاور می باشد که با فرمت ppt در ۱۲۰ اسلاید غیر قابل ویرایش (فصل ۱۳،۱۴،۱۵ موجود نیست) تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

فهرست فصول پاورپوینت کتاب روش تحقیق در روان شناسی و علوم تربیتی دکتر علی دلاور :

فصل ۱

علم و روش های علمی

فصل ۲

تحقیق و مفاهیم اساسی آن

فصل ۳

انتخاب مسئله و بیان فرضیه

فصل ۴

مطالعه منابع مربوط به موضوع مورد تحقیق

فصل ۵

جامعه و نمونه

فصل ۶

تحقیق زمینه یابی

فصل ۷

تحقیق آزمایشی

فصل ۸

آزمایش میدانی و طرح های درون آزمودنی ها

فصل ۹

پژوهش تاریخی

فصل ۱۰

پژوهش در عمل

فصل ۱۱

تحقیق پس رویدادی

فصل ۱۲

تحقیق کیفی

پژوهشگران روان شناسی موضوعات متنوعی را مورد پژوهش قرار می دهند . این پژوهش ها از رشد نوزادان گرفته تا رفتار گروه های اجتماعی را در بر می گیرد . در اجرای این تحقیقات ، روان شناسان برای پاسخ دادن به سوالات ، به صورت سیستماتیک و تجربی از روش های علمی استفاده می کنند . مسلم است که روش های تحقیق نقش مهمی در کیفیت کار آن ها و هم چنین آموزش پژوهشگران جوان ایفا می کند . تجربه نیم قرن مولف نشان می دهد که تحقیقات روان شناسی در ده موضوع از طریق رو شهای تحقیق عمدتا کمی انجام شده است . از این ده موضوع ، روان شناسی سلامت و اجتماعی ، بیشترین اقبال را داشتند

پژوهش و کنجکاوی از تمایلات طبیعی بشر است و روشهای تحقیق در حقیقت ابزارهای دستیابی به حقیقت هستند. پیشرفت های علمی بشر تا حدودی مرهون روشهای شناختن و دانستن است.

هدف کلی این واحد درسی آن است که دانشجویان را با شیوه های تحقیق در علوم تربیتی و روان شناسی آشنا کند تا آنان بتوانند ضمن اینکه با اصول علمی تحقیق آشنا می شوند، یافته های پژوهش در علوم انسانی را مورد مطالعه قرار دهند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.