پرسشنامه استاندارد محقق ساخته سواد رسانه ای ( فلسفی، ۱۳۹۳)
پرسشنامه استاندارد محقق ساخته سواد رسانه ای توسط فلسفی در سال ۱۳۹۳ ساخته شده و دارای ۵ مولفه و ۲۰ سوال می باشد و داری طیف لیکرت خیلی زیاد تا خیلی کم می باشد.
تعریف مفهومی متغیر پرسشنامه
سواد رسانه ای: سواد رسانه ای مجموعه دیدگاه ها و مهارت ها درباره کنترل مخاطب بر خود به هنگام مواجهه با رسانه است. به بیان دیگر سواد رسانه ای تفسیر آگاهانه فرد از مفاهیم پیام های رسانه ای است (پاتر,۱۳۹۱؛ به نقل از فلسفی، ۱۳۹۳).
منابع:
سرمد، زهره؛ حجازی، الهه و عباس بازرگان(۱۳۹۰) روش تحقیق در علوم رفتاری، تهران: انتشارات آگه.
فلسفی، سیدغلامرضا (۱۳۹۳). بررسی رابطه سواد رسانه ای با سبک زندگی(موردمطالعه):نوجوانان ۱۵ تا ۱۸ ساله دبیرستانی منطقه شش تهران. پایان نامه کارشناسی ارشد. دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق
تعریف مفهومی متغیر:دارد
تعریف عملیاتی:دارد
مولفه:۵
سوالات:۲۰
تحلیل بر اساس میزان نمره پرسشنامه:دارد
روایی پرسشنامه:دارد
پایایی پرسشنامه:دارد
منبع:دارد
فرمت:word
تعداد صفحات:۵
راهنمای خرید و دانلود پرسشنامه سواد رسانه ای
شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید
شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید
۱- دریافت از طریق ایمیل
۲- دریافت از طریق دانلود
شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید
۱- واریز به حساب یا کارت به کارت
۲- پرداخت آنلاین
برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.
بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.