جزوه سواد چند رسانه ای و تفکر انتقادی دانشگاه فرهنگیان

جزوه سواد چند رسانه ای و تفکر انتقادی دانشگاه فرهنگیان
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
12,000 تومان 8,900 تومان٪26 تخفیف

دانشجویان و کاربران گرامی ، محتوای این فایل شامل دانلود جزوه سواد چند رسانه ای و تفکر انتقادی بهمراه نمونه سوالات سواد رسانه ای دانشگاه فرهنگیان ویرایش جدید می باشد که با فرمت pdf در ۴۳ صفحه تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد.

منابع جزوه سواد چند رسانه ای و تفکر انتقادی دانشگاه فرهنگیان:

-کتاب نظریه سواد رسانه ای،رهیافتی شناختی
ترجمه:دکتر ناصر اسدی،دکتر محمد سلطانی فر،دکتر شهناز هاشمی
-کتاب روش ها و فنون تدریس دکتر شعبانی
-سواد رسانه ای از الف تا ی تالیف دکتر محمد صادق افراسیابی

مقدمه :

سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد، تعریف جدیدی از باسوادی ارائه داده است.شاید برایتان جالب باشد که بدانید مفهوم سواد در قرن گذشته، تغییرات بسیاری کرده است و این چهارمین تعریف سواد است که توسط یونسکو به صورت رسمی اعلام میشود. به طور خلاصه و طبق این تعریف، باسواد کسی است که بتواند از خوانده ها و دانسته های خود تغییری در زندگی خود ایجاد کند است و باسواد کسی است که بتواند با آموخته هایش، تغییری در زندگی خود » تغییر « با تعریف جدیدی که یونسکو ارائه داده باسوادی توانایی ایجاد کند.
در ادامه و بعد از مروری کوتاه بر تعاریف سواد از ابتدا تا امروز، نکاتی درباره ایجاد تغییر در زندگی بر اساس دانسته ها و راهکارهای دستیابی به این مهم، مطرح خواهیم کرد.

اولین تعریف

توانایی خواندن و نوشتن، اولین تعریفی که از سواد در اوایل قرن بیستم ارائه شد، صرفاً به توانایی خواندن و نوشتن زبان مادری معطوف بود.طبق این تعریف، فردی باسواد محسوب میشد که توانایی خواندن و نوشتن زبان مادری خود را داشته باشد….

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.