کاربران عزیز ،این فایل حاوی مطالعه پروپوزال مدیریت بازرگانی با عنوان بررسی نقش خصوصیات فردی مصرف کنندگان در انتخاب گوشی تلفن همراه مطالعه ی موردی زنان شهر شیراز با فرمت ورد در ۱۴ صفحه می باشد که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.
پروپوزال بررسی نقش خصوصیات فردی مصرف کنندگان در انتخاب گوشی تلفن همراه
-۱) مقدمه
در این فصل به کلیات پژوهش پرداخته شده است. بدین منظور پس از بیان مسئله و بیان ضرورت و اهمیت موضوع، اهداف، سوالات و فرضیههای پژوهشبیان شده است. سپس قلمروی پژوهش، تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها و محدودیتهای پژوهش مورد بررسی قرار گرفته است. در انتهای فصل نیز چارچوب نظری پژوهش ارایه شده است.
۲-۱) بیان مسئله
در عرصه ی تجارت، رقابت امری اجتنابناپذیر است. موسسات بازرگانی برای موفقیت در این رقابت از ابزارهای متعددی بهرهمند میشود. تمامی استراتژیها و روشهای بازاریابی بر پایهی باورهای صریح و ضمنی از رفتار مصرفکننده است. به زعم برخی از نویسندگان مدیریت، «مصرفکنندگان، سلطان بازارند».
مصرفکنندگان، عوامل اصلی و اجزای اصلی بازار کالاها و خدمات محسوب میشوند. از اینرو شناخت اندیشه، عقاید، ارزشها و نگرشها، باورها، فرهنگ، آداب و رسوم و نیازهای آنان امری ضروری به نظر میرسد. بر همین اساس بدون داشتن درک صحیح از دانش رفتار مصرفکننده، پیشبینی و واکنش نسبت به نیازها و تمایلات مشتریان امکانپذیر نیست. با دستیابی به این دانش، تولید کالاها، میزان تقاضا، ویژگیهای کالاهای مصرفکنندگان و بالاخره خلق خواستههای متعدد برای مصرفکنندگان امکانپذیر خواهد بود. بنابراین برای هر شرکتی به طور اخص حمایت از مصرفکننده شاخص کلیدی موفقیت یا شکست است. رفتار مصرفکننده،عبارت است از مطالعهی این که مردم چگونه خرید میکنند،چه چیز یا چیزهایی می خرند و چرا خرید می کنند…
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.