پروژه ترم ۷ تمرین معلمی رشته علوم تربیتی

پروژه ترم ۷ تمرین معلمی رشته علوم تربیتی
نوع فایل
word
حجم فایل
235kb
نویسنده
دسته بندی
3,900 تومان

دانشجویان و کاربران گرامی ، محتوای این فایل شامل پروژه ترم ۷ تمرین معلمی رشته علوم تربیتی با موضوع تجارب دوره ۴ ساله تربیت معلم با فرمت word (ورد -قابل ویرایش ) در ۴۵ صفحه می باشد که پس از پرداخت آنلاین ،میتوانید این محصول را دریافت و دانلود نمایید.

دانلود پروژه ترم ۷ تمرین معلمی رشته علوم تربیتی

با موضوع تجارب دوره ۴ ساله تربیت معلم

فرمت فایل ورد و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل ۴۵ صفحه

بخشی از متن پروژه ترم ۷ تمرین معلمی رشته علوم تربیتی:

چکیده

میتوان گفت درس پروژه که در ترم هفتم رشته علوم تربیتی گنجانده شده ، چکیده و عصاره کل دوره تقریبا چهارساله تربیت معلم و آینده معلمی دانشجویان را در قالب یک گزارش منسجم در نظر گرفته و در نظر دارد تا دانشجویان را به تکاپو در آورد تا درسها و واحد هایی که در این چهار سال پشت سر گذاشته اند را بار دیگر بررسی کرده و نقاط قوت و ضعف خود در زمینه معلمی را به صورت اجمالی به یاد بیاورد. همچنین سعی نماید در راه معلمی هدف خود را دریابد و آرمانها و ارزش های یک معلم واقعی را در خود ایجاد کند تا در دوره معلمی خود بتواند بیشترین کارایی و سودمندی را در تربیت نسل آینده از خود بروز دهد.

اینجانب با توجه به مطالب گفته شده سعی خواهم کرد تا در بیانیه شغل معلمی خود ابتدا تجارب، آموخته ها و تصمیمات مهم خود در دوره تربیت معلم را روشن سازم تا شرایط خود در این دوره چهار ساله را به خود یادآوری کنم. در بخش دوم با توجه به آموخته ها و تجارب کسب شده در این دوره و روحیات خود به تشریح نحوه معلمی کردن خود در سالهای آینده و پس از فراغ التحصیلی در موقعیت های واقعی می پردازم. در انتها نیز تعهداتی که با تجارب کسب شده نسبت به آموزش و پرورش و وظیفه شرعی خود در قبال جامعه بدست آورده ام را مورد تحلیل قرار می دهم.

مقدمه

یکی از رسالت های دانشگاه فرهنگیان ایجاد امادگی در بین دانشجو معلمان و تامین منابع مورد نیاز در زمینه افزایش آگاهی دانشجو معلمان برای یک معلم پویا و کارامد و به روز می باشد و باید با برنامه ریزی جامعه به این امر جامه عمل بپوشاند اما از سال ۹۱ که بنیان این دانشگاه به عنوان یکی از نهادهای رسمی و تخصصی در خصوص تربیت معلمان اینده بنا گردید.هیچ چیز به اندازه تعلیم و تربیت اهمیت ندارد اینده کشور در دست های اموزش و پرورش و معلمان کشور است…

 

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید