پروژه سیستم نرم افزاری حسابداری تدبیر در ۸۴ اسلاید قابل ویرایش

پروژه سیستم نرم افزاری حسابداری تدبیر در ۸۴ اسلاید قابل ویرایش
نوع فایل
ppt
حجم فایل
8mb
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

کاربران گرامی ،این فایل حاوی مطالعه پاورپوینت جامع پروژه سیستم نرم افزاری حسابداری تدبیر «مبحث حسابداری» در ۸۴ اسلاید قابل ویرایش می باشد که پس از پرداخت آنلاین ،میتوانید این محصول را دریافت و دانلود نمایید.

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت جامع پروژه سیستم نرم افزاری حسابداری تدبیر «مبحث حسابداری» ، بخشی از متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .

محتوای اسلاید ۳

مقدمــه:

این نرم افزار یک نرم افزار جامع کاربردی است که نصب نرم افزاری  آن از طریق گروه پشتیبانی تدبیر و یک قفل سخت افزاری مورد استفاده صاحبان سرمایه قرار میگیرد تا بتوانند پس از وارد کردن داده ها و اطلاعات خام از طریق کاربرو پردازش روی این داده ها (که وظیفه نرم افزار میباشد) به گزارشات و اطلاعات مورد نیاز از طریق کاربر این نرم افزاردسترسی پیدا کنند.
کاربردهای این نرم افزار در ثبت سندهای حسابداری، انبارداری، حقوق دستمزد، خزانه داری و فروش می باشد.

این نرم افزار از نظر امنیتی قابلیت بالایی دارد .

– از لحاظ پردازش داده ها
– از لحاظ قابلیت دسترسی مجاز کاربران
– گزارشدهی های کامل
– ذخیره حجم بالایی از داده ها
– قابلیت انتقال مانده حسابها به سالهای بعد (اختتامیه و افتتاحیه)

محتوای اسلاید ۴۴

توضیحات آیکون های مشخص شده:

۱-  همانطور که در شکل ملاحظه می کنید ار این محل شماره ی سندی را که میخواهید ثبت کنید میبینید که  هم میتوانید آن را تغییر دهید و هم اینکه میتوانید با تایپ شماره ی سندی که قبلا آن را ثبت کرده اید, آن را جستجو کنید و ببینید.

۲- در این محل شما می توانید اگر اسناد شما دارای شماره عطف هست برای پیگیری و جستجوی سند آن,شماره عطف مورد نظر را اینجا بنویسید تا بعدا برای جستجوی  این سند بتوانید از آن کمک بگیرید

۳-  با کلیک بر روی این آیکون کادری برای شما نمایان می شود که در آن کادر شما می توانید حساب های مورد نظر خود را جهت ثبت در سند حسابداری و ثبت مبلغ بدهکار و بستانکار آن را ثبت کنید.

۴- با استفاده از این گزینه می توانید حسابی را که در سند ثبت کرده اید و مبلغ آن و بدهکار و بستانکار بودن حساب را اصلاح کنید.

۵- با استفاده از این گزینه همانطور که مشخصی است می توانید حساب ثبت شده را از داخل سند مورد نظر حذف نمایید.

۶- زمانی که تعداد ارتیکل های سند شما بسیار زیاد است  و شما میخواهید دنبال ارتیکل خاصی بگردید می توانید با استفاده از این گزینه در بین ارتیکل ها سرچ کنید. بعد از کلیک بر روی این آیکون برای شما کادری باز می شود که در آن میتوانید حساب مورد نظر یا مبلغ آن را تایپ کنید و آن را جستجو کنید.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید