پزشکی دفاعی در ۲۴ اسلاید قابل ویرایش

پزشکی دفاعی در ۲۴ اسلاید قابل ویرایش
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

پزشکی دفاعی در ۲۴ اسلاید قابل ویرایش

کاربران گرامی،در این بخش پاورپوینت پزشکی دفاعی (defensive medicine) در ۲۴ اسلاید قابل ویرایش آماده دانلود گردیده است که پس از پرداخت آنلاین می توانید این محصول را دانلود و دریافت نمائید.

بخشی از متن پاورپوینت پزشکی دفاعی:

تعریف پزشکی دفاعی یا محافظه کارانه :

پزشکی دفاعی عبارتست از نحوه ای از تصمیم گیری توسط پزشکان که در آن بهترین تصمیم ممکن برای بیمار گرفته نمیشود بلکه بهترین تصمیمی که پزشک را از عواقب قانونی نجات میدهد گرفته میشود.

مفهوم پزشکی دفاعی اولین بار در آمریکا مورد توجه قرار گرفت. با افزایش برخورد های قانونی با پزشکان به تدریج پزشکان آموختند که چگونه برای دفاع از خود در برابر شکایت های قانونی از درمان های کم خطری استفاده کنند و یا از تست های تشخیصی بیشتری استفاده کنند.

مقدمه:

  • در سالهای اخیر شکایت از پزشکان شیوع چشمگیری پیدا کرده و ادامه این روند تأثیرات عمیقی را بر وجهه ی حرفه ی پزشکی خواهد گذاشت.
  • پزشکان عملاً درگیر تنش ها و فعالیت هایی می شوند که اساساً برای آن آموزش ندیده اند و در این میان ممکن است پول و انرژی زیادی به جای آن که در جهت پیشرفت و سلامت عمومی مصرف شود، صرف دعاوی قضایی شده وپیامدهای دیگری نظیر افزایش هزینه مراقبت های سلامتی را به همراه داشته باشد.

دو صورت پزشکی دفاعی مثبت و پزشکی دفاعی منفی می باشد.

پزشکی دفاعی مثبت، رفتارهایی مانند تجویزهای غیر ضروری، ارجاع بیماران به متخصصان، درخواست جزئیات بیشتر از بیمار، تاکید بر این موضوع که بیمار سر وقت مراجعه کند و شرح جزئیات بیشتر درمورد مصرف صحیح داروها به بیمار را شامل می شود و پزشکی دفاعی منفی رفتارهایی مانند اجتناب از تجویز روشهای مخاطره آمیز برای درمان بیماران درحالی که ممکن است این روش ها برای بیمار فایده داشته باشند و هم چنین اجتناب از درمان بیماران را شامل می شود….

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید