چگونه علوم فنون فروش را عملی کنیم:ارزش پایه ایی فروش و نقش محوری فروشنده و مشتری

چگونه علوم فنون فروش را عملی کنیم:ارزش پایه ایی فروش و نقش محوری فروشنده و مشتری
نوع فایل
word
حجم فایل
53kb
نویسنده
دسته بندی
4,000 تومان

چگونه علوم فنون فروش را عملی کنیم

مقاله رشته مدیریت بازار یابی صنعتی با عنوان چگونه علوم فنون فروش را عملی کنیم:ارزش پایه ایی فروش و نقش محوری فروشنده و مشتری با فرمت ورد در ۲۲ صفحه قابل ویرایش

چکیده مقاله با عنوان چگونه علوم فنون فروش را عملی کنیم:

نقش فروش به صورت فزایندهایی مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت در برنامه ریزی های مدیریت کسب و کار و موضوع اصلی واقع شد.هنوز هم فوت و فن فروش به عنوان دغدغه کسب وکار مورد تحقیق و بررسی است. اطلاعات کمی در نحوه اجرایی کردن استراتژی قروش و نحوه تاثیرآن بر عملکردها در دست است در حالیکه در موفقیت شرکت  بیار مهم است.

چگونه علوم فنون فروش را عملی کنیم

این تحقیق که حاصل پرسش و پاسخ از ۸۱۶ فروشنده و کارفرما و ۳۰ سازمان است و انواع سازمانهای کاریابی است به روشنی تاثیر زنجیر وار فوت و فن فروش به عنوان یک متغیر سازمانی در بهبود میزان فروش تک تک فروشندگان را به تصویر می کشد. مستنداتی وجود دارد که روشهای ,فروش شرکتها به صورت مستقیم و غیر مستقیم بر مقدار فروش آنها تا ثیردارد .

علاوه بر این ابعاد استرای های فروش به صورت منحصر فردی بر عملکرد غروشنده تاثیر می گذارد.از سه وجه استراژی فروش که مورد مطالعه قرار گرفت تنها قطعه بندی  ,مستقیما بر فروش فروشنده تاثیر می گذارد. اولویت بندی و مدلهای فروش با تحت تاثیر  قرار دادن مشتری مداری و ارزش اساسی فروش به صورت غیر مستقیم بر فروش فروشنده تاثیر دارد , این نتایج منجربه پیامدهای عملی برای اجرای موثر استراتژی فروش در بازارهای کسب وکار است.

تعداد کمی از مطالعات تجربی جهت بررسی تاثیرات استراژی فروش بر مقدار فروش عملی  صوت گرفته است.بیشتر تحقیقات در این زمینه  به صورت تیوری باقی مانده اند یا تنها شواهدی بر درستی ادعاها ارایه داده اند.e.g., Ingram et al., 2002)…

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید