کامل ترین جزوه تعامل انسان و کامپیوتر بهمراه نمونه سوالات

کامل ترین جزوه تعامل انسان و کامپیوتر بهمراه نمونه سوالات
نوع فایل
pdf
حجم فایل
109mb
نویسنده
دسته بندی
8,900 تومان

دانشجویان و کاربران گرامی،محتوای این فایل کامل ترین جزوه تعامل انسان و کامپیوتر بهمراه نمونه سوالات امتحانی درس تعامل انسان و کامپیوتر جمعا ۱۲۲ سوال ویرایش جدید به زبان فارسی می باشد که با فرمت پی دی اف تهیه و تدوین شده و هم اکنون آماده دانلود می باشد .امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد . در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از وبسایت ما با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

از گذشته های دور تاکنون، تعامل بین انسان و کامپیوتر، علاوه بر این که تغییرات کیفی زیادی داشته، به شاخه های مختلفی نیز تقسیم بندی شده است. یکی از شاخه های مهم و پرکاربرد این حوزه، طراحی واسط های کاربری هوشمند است. از سوی دیگر، تجربه کاربری و کاربرپسند بودن طراحی، جزو ملاک های اصلی طراحان قرار گرفته و سعی بر این است که واسط های کاربری طراحی شده، به دنیای واقعی و خواسته کاربران نزدیک تر شده و درصد زیادی از رضایت کاربران، به عنوان دستاورد کلیدی و هدف اصلی محقق گردد.

این رشته علم بررسی تعامل کامپیوتر و انسان است. در واقع این علم نقطه تقاطع دانش کامپیوتر، علوم رفتارشناسی طراحی و چند علم دیگر است. ارتباط و تعامل کامپیوتر وانسان از طریق واسط اتفاق می‌افتد. که شامل نرم‌افزار و سخت‌افزار است.

یک تعریف دقیق آن چنین است:

علم تعامل کامپیوتر و انسان یک رشته مرتبط با طراحی ارزیابی و پیاده سازی سیستم‌های محاسباتی متقابل برای استفاده انسان در مطالعه پدیده‌های مهم پیرامون اوست. این رشته شاخه‌هایی از هر دو طرف درگیر را شامل می‌شود مثلا گرافیک کامپیوتری، سیتم‌های عامل، زبان هایی برنامه نویسی، تئوری ارتباطات و طراحی صنعتی برای قسمت کامپیوتری زبان‌شناسی، روانشناسی و کارایی انسان برای قسمت انسانی آن. این رشته به شاخه های زیادی تقسیم می شود که یکی از آنها واسط مغز و کامپیوتر(BCI) است….

کامل ترین جزوه تعامل انسان و کامپیوتر بهمراه نمونه سوالات مفید برای رشته های

  • مهندسی کامپیوتر – نرم افزار
  • مهندسی صنایع
  • مهندسی فناوری اطلاعات (IT)

 

تصاویر بخشی از فایل

 

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.