جزوه کتاب منطق مظفر شرح و ترجمه علی شیروانی

جزوه کتاب منطق مظفر شرح و ترجمه علی شیروانی
نوع فایل
pdf+mp3
حجم فایل
4mb
نویسنده
دسته بندی
9,800 تومان

کاربران گرامی ،محتوای این فایل جامع ترین و بهترین جزوه و سوالات منطق مظفر منبع کتاب منطق مظفر شرح و ترجمه علی شیروانی بهمراه فایل های صوتی(mp3) تدریس منطق مظفر ویرایش جدید می باشد که با فرمت pdf بصورت تایپ شده با کیفیت عالی تهیه و تدوین گردیده است.امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد .در صورت تمایل می توانید این مجموعه ارزشمند را از وبسایت ما خریداری و دانلود نمایید. 

جزوه کتاب منطق مظفر شرح و ترجمه علی شیروانی

سالهاست که کتاب المنطق ابتدا در حوزه علمیه نجف و سپس حوزه های علمیه ایران و به دنبال آن در دانشگاههای ایران بعنوان یک کتاب درسی کلاسیک، جای خود را باز کرده و جایگزین دیگر کتابهای منطقی گشته است و هنوز کتای تدوین نشده است که بتواند گوی سبقت را از آن برباید.

مؤلف این کتاب، علامه شیخ محمدرضا مظفر (۱۳۲۲-۱۳۹۲ ه.ق) از دانشمندان و فرزانگان مشهور حوزه علمیه نجف است. وی در مدت حیات علمی خویش، تلاش عظیمی در جهت ایجاد تحولی نوین و اساسی در حوزه ها و مراکز علمی و فرهنگی جهان اسلام، بوی‍ه متون آموزشی حوزه ها آغاز نمود.

حجت‌ الاسلام‌ والمسلمین دکتر علی شیروانی (متولد ۱۳۴۳ ش، تهران)، تحصیلات حوزوی خود را نزد اساتیدی همچون حضرات آیات: سید محمد ضیاءآبادی، حسین وحید خراسانی و عبدالله جوادی آملی پیگیری کرد. وی رشته فلفه و کلام را در مقطع دکتری در دانشگاه تربیت مدرس به اتمام رساند. او علاوه بر تدریس دروس حوزوی و دانشگاهی تاکنون چندین جلد کتاب و مقاله به رشته تحریر درآورده است. «سلوک عرفانی در سیره اهل بیتعلیهم السلام»، «حضرت زهرا در کتب اهل سنت »، «رساله حقوق امام سجادعلیه السلام» و «پژوهشی در باب علم امامعلیه السلام» برخی از این آثار است.

کتاب منطق محمدرضا مظفر علی شیروانی شامل عناوین زیر می باشد :

باب اول : مباحث الفاظ

باب دوم : مباحث کلی

باب سوم : تعریف و تقسیم

باب چهارم : قضایا و احکام آن

باب پنجم : حجت و هیات تالیف آن یا مباحث استدلال

باب ششم : صناعات خمس

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.