کامل ترین جزوه وصیت نامه امام (ره) بهمراه سوالات تستی و تشریحی

کامل ترین جزوه وصیت نامه امام (ره) بهمراه سوالات تستی و تشریحی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
14mb
نویسنده
80,000 تومان 6,500 تومان٪92 تخفیف

کامل ترین جزوه وصیت نامه امام (ره) بهمراه سوالات تستی و تشریحی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل کامل ترین جزوه وصیت نامه امام (ره) بهمراه سوالات تستی و تشریحی با پاسخنامه می باشد که با کیفیت عالی در قالب فایل pdf در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

محتویات محصول:

جزوه وصیت نامه امام (ره) استاد رفیعی در حجم ۱۸۶ صفحه

جزوه وصیت نامه امام (ره) همراه با سوالات تشریحی

متن کامل وصیت نامه امام (ره)

نمونه سوالات تستی اندیشه و وصایای حضرت امام خمینی با پاسخنامه

سوالات تشریحی درس وصیت نامه

بخشی از متن فایل جزوه وصیت نامه امام (ره) بهمراه سوالات تستی و تشریحی:

اسلام و حکومت اسلامی پدیده الهی است که با به کار بستن آن سعادت فرزندان خود را در دنیا و آخرت به بالاترین وجه تامین می کند و قدرت آن دارد که قلم سرخ بر ستمگریها و چپاولگریها و فسادها و تجاوزها بکشد و انسانها را به کمال مطلوب خود برساند. و مکتبی است که برخلاف مکتبهای غیر توحیدی، در تمام شئون فردی و اجتماعی و مادی و معنوی و فرهنگی و سیاسی و نظامی و اقتصادی دخالت و نظارت دارد و از هیچ نکته، ولو بسیار ناچیز که در تربیت انسان و جامعه و پیشرفت مادی و معنوی نقش دارد فروگذار ننموده است؛ و موانع و مشکلات سر راه تکامل را در اجتماع و فرد گوشزد نموده و به رفع آنها کوشیده است.

اینک که به توفیق و تایید خداوند، جمهوری اسلامی با دست توانای ملت متعهد پایه ریزی شده، و آنچه در این حکومت اسلامی مطرح است اسلام و احکام مترقی آن است، بر ملت عظیم الشان ایران است که در تحقق محتوای آن به جمیع ابعاد و حفظ و حراست آن بکوشند که حفظ اسلام در راس تمام واجبات است، که انبیای عظام از آدم – علیه السلام – تا خاتم النبیین – صلى الله علیه و آله و سلم – در راه آن کوشش و فداکاری جانفرسا نموده اند و هیچ مانعی آنان را از این فریضه بزرگ باز نداشته؛ و همچنین پس از آنان اصحاب متعهد و ائمه اسلام – علیهم صلوات الله – با کوششهای توانفرسا تاحد نثار خون خود در حفظ آن کوشیده اند…

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید