کامل ترین طرح توجیهی تولید دستمال کاغذی

کامل ترین طرح توجیهی تولید دستمال کاغذی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
6,500 تومان

کامل ترین طرح توجیهی تولید دستمال کاغذی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل طرح توجیهی تولید دستمال کاغذی در ۵۸ صفحه با فرمت PDF می باشد که پس از پرداخت آنلاین ،می توانید این محصول را از وبسایت دریافت و دانلود نمایید. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

فصول طرح توجیهی :

فصل اول:

چکیده مطالعات فنی ،مالی و اقتصادی

فصل دوم:

کلیات معرفی محصول

فصل سوم:

مطالعات فنی

فصل چهارم:

بررسی های مالی و اقتصادی

کامل ترین طرح توجیهی تولید دستمال کاغذی

هدف از اجرای طرح توجیهی تولید دستمال کاغذی ، ایجاد واحدی صنعتی برای تولید انواع دستمال کاغذی است تا قادر به تامین بخشی از نیاز کشور باشد و زمینه صادراتی نیز داشته باشد.

اصل پیشگیری بیماری و رجحان آن به درمان موضوعی است که همگام با پیشرفت در علوم باعث اهمیت فوق العاده در به کارگیری بهداشتی گردیده است. آمار و ارقام ارائه شده توسط کارشناسان و متخصصین در مورد بیماری های حاصله بر اثر استفاده از لوازم غیر بهداشتی ضرورت اهمیت کاربرد انواع بهداشتی این گونه محصولات را به وضوح نشان می دهد. به ویژه در این زمان آلودگی ها بر اثر کثرت جمعیت، بیماری های جدید نامناسب و هزاران علل اجتماعی دیگر سیر صعودی یافته است. به همین علت نیز همه روزه شاهد روند فرآیند مصرف محصولات بهداشتی می باشیم.

نام و کاربرد محصول

محصول تولیدی این واحد دستمال کاغذی رولی بوده و جهت مصارف بهداشتی کاربرد دارد، جنس این دستمال از نوعی کاغذ تولید شده از الیاف سلولزی و خمیر کاغذ می باشد.

ویژگی ها و مشخصات فنی دستمال کاغذی

هر محصول ویژگی ها و مشخصات خاصی دارد که پیش از هر گونه بررسی فنی و مالی طرح، لازم است این خصوصیات به درستی شناخته شوند. شناخت صحیح مشخصات و انواع مختلف محصول بدون تردید، راهنمای مناسبی جهت تصمیم گیری های لازم در انتخاب روش و عملیات تولید و محاسبات بعدی مورد نیاز خواهد بود. در این ارتباط یکی از موثرترین روش های قابل استفاده به کارگیری استاندارهای مدون ملی و جهانی هریک از محصولات می باشد. علاوه بر این جهت بررسی بازار لازم است که شماره تعرفه گمرکی (نامگذاری بروکسل) محصولات نیز مشخص گردد تا درباره روند واردات و صادرات محصول و مقررات آن شناخت لازم حاصل شود.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.