گزارش کارآموزی پالایشگاه نفت تهران واحد کنترل ۱ جنوبی

گزارش کارآموزی پالایشگاه نفت تهران واحد کنترل ۱ جنوبی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
260kb
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

کاربران گرامی ،محتوای این فایل گزارش کارآموزی پالایشگاه نفت تهران واحد کنترل ۱ جنوبی در ۳۸ صفحه با فرمت pdf می باشد که پس از پرداخت آنلاین ،میتوانید این محصول را دریافت و دانلود نمایید.

بخشی از متن:

مقدمه:

نفت خام اهواز که مصرف فعلی پالایشگاه تهران میباشد در مقایسه با نفت خام پالایشگاه های دیگر کشور مقدار مرکاپتان و نمک آن بیشتر و مقدار گوگرد آن کمترمیباشد)جهت کمک به کاهش آلودگی شهر تهران(,باعث میشود قسمت اتمسفریک محصولات بیشتری مواد بیشتری را دریافت کنیم.

شرح عملیات:

نفت خام همراه سلاپ ریسایکل توسط پمپ ۴۰۰۲ از مخازنبا فشار ۴۲ بار و دمای ۴۲ درجه سانتیگراد به حریم دستگاه وارد میشود در این مسیر شاخه ای کروسین که حالت عادی بسته است و در مواقع شست و شو خط لوله قرار میگیرد ,در این مسیر در نقشه ها علامت –ااا- دیده میشود که علامت اورفیس میباشد که کار آن اندازه گیری جریان بر اثر افت فشار میباشد ,یک خط یعنی مانعی داریم که باعث افت فشار شده و د خط یگر یعنی مانومتری داریم که اختلاف فشار را اندازه میگیرد.

نفت خام ورودی با خود مقدارچشمگیری آب هم به همراه دارد ,از آنجایی که افزایش حجم آب در اثر تغییر فاز به حالت بخار ۰۰۰۰ برابرخواهد شد که باعث افزایش فشار سیستم میشود باید از نفت خام گرفته شود بدین منظور دمولسی فایر که ماده ای شیمیایی ست را در این مسیر تزریق میکنیم تا حالتی امولسیون تشکیل شود و تا قطرات آب به صورت توده ای در آیند واز حالت محلول با نفت خارج شوند. و یک مسیر جریان آب برای گرفتن نمک نیز وارد میشود , یک مسیر کاستیک )محلول آبی سودا( به علت این که وقتی آب وارد سیستم میشود در به علت وجود نمک در نفت خام تولید یون های آبی میکند در نتیجه یون هیدروژن که باعث پایین آمدن پی اچ سیستم و خوردگی میشود را تزریق میکنند تا پی اچ سیستم تنظیم شود…

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.