گزارش کارآموزی شرکت صنایع شیمیایی ایران (LAB اصفهان)

گزارش کارآموزی شرکت صنایع شیمیایی ایران (LAB اصفهان)
نوع فایل
word
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
5,800 تومان

گزارش کارآموزی شرکت صنایع شیمیایی ایران (LAB اصفهان)

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل گزارش کارآموزی شرکت صنایع شیمیایی ایران (LAB اصفهان) در ۳۰ صفحه با فرمت word با قابلیت ویرایش می باشد که پس از پرداخت آنلاین، میتوانید این محصول را دریافت و دانلود نمایید. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

گزارش کارآموزی شرکت صنایع شیمیایی ایران (LAB اصفهان)

فهرست مطالب:

واحد تولید

*واحد۱۰۰

*واحد۲۰۰

*واحد۳۰۰

*واحد۴۰۰

*واحد۵۰۰

آزمایشگاه

*واحد آزمایشگاه

*واحد مهندسی فرایند

تاسیسات جانبی

*واحد۱۸۰۰

*واحد۱۱۰۰

*واحد۲۶۰۰

*واحد۲۷۰۰

*واحد۱۲۰۰

*واحد۱۵۰۰

*واحد۱۰۰۰

*واحد۲۹۰۰

*واحد۱۲۰۰

بخشی از متن:

واحد ۱۰۰

 *فرایند واحد

 *مسائل مربوط به ایمنی واحد

در این واحد ابتدا رنج کربنی مناسب برای انجام عملیات واحدهای بعدی از طریق تقطیر جدا می شود لذا این واحد را واحد پیش تقطیر نیز می نامند. به طور معمول فرایند ها ابتدا خوراک ورودی در vessel افقی وارد میشود تا نوسانات آن گرفته شود سپس محصولات وارد T 101شده و محصولات بالای این برج که ترکیبات سبکتر از C10 را شامل می شود تحت عنوان Light end از برج خارج و توسط air cooler بخارات مایع گشته و پس از رسیدن به دمای مورد نظر بخشی به عنوان جریان برگشتی و باقیمانده به پالایشگاه برگردانده می شود.

و اما محصول پایینی که ترکیبات سنگین تر ازC10 را شامل می شود درصدی به عنوان جریان برگشتی و باقیمانده وارد T 102می شود. ((T 101دارای ۵۵ سینی است که خوراک از سینی ۳۱ وارد و دمای پایین و بالا به ترتیب ۱۸۲و ۲۴۰ درجه می باشد و فشار اتمسفر می باشد.)) در پایین T 102 ترکیبات سنگینتر از C13 جدا و به پالایشگاه ارسال می شوند و محصول بالایی که شامل C10-C13 می شود پس ازخنک شدن به واحد ۲۰۰ ارسال می شود. ((T 102دارای ۶۱ سینی است که خوراک از سینی ۳۲ وارد می شود و دمای پایین و بالا به ترتیب ۲۸۱ و ۲۲۶ می باشد و فشار یک اتمسفر را دارد.))

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.