گزارش کارورزی یک رشته آموزش کودکان استثنایی دانشگاه فرهنگیان

گزارش کارورزی یک رشته آموزش کودکان استثنایی دانشگاه فرهنگیان
نوع فایل
word
حجم فایل
21mb
نویسنده
دسته بندی
8,000 تومان 5,900 تومان٪26 تخفیف

دانشجویان و کاربران گرامی ،محتوای این فایل کامل ترین و بهترین گزارش کارورزی یک رشته آموزش کودکان استثنایی دانشگاه فرهنگیان می باشد که با فرمت word در ۹۵ صفحه با کیفیت عالی تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد. درصورت تمایل می توانید این فایل مفید و ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از وب سایت ما خریداری و دانلود نمایید.

بخشی از متن گزارش کارورزی یک رشته آموزش کودکان استثنایی دانشگاه فرهنگیان:

مقدمه

رفتن به مدرسه و مشاهده نحوه ی تدریس معلم و روبرو شدن از نزدیک با بچه ها حس خوبی را برایم ایجاد می کرد و تجربه بسیار خوبی برایم بود البته اگر میتوانستیم واقعا این تجربه ها را داشته باشیم خیلی بهتر بود ولی حالا به خاطر شرایط کرونا فقط میتوانیم در کلاس های انلاین شرکت کنیم.

ما در کارورزی ۱ باید در طول دوره آموزشی در معرض تجربیات متنوع و غنی و موقعیت های پیچیده آموزشی و تربیتی قرار گیریم و برنامه کارورزی فرصت برقرار ساختن پیوند میان آموخته های نظری با محیط های واقعی آموزشی و تربیتی در جهت توسعه شایستگی های حرفه ای معلم را فراهم می کند شاید ما اولین نسل از معلمان باشیم که بدون تجربه چنین حس هایی و تجربه هاییمعلم شویم و این حسرادر بستر فضای مجازی تجربه کنیم . این برنامه در دانشگاه فرهنگیان ، با تاکید بر مشاهده تأملی و روایت نگری اجرا می شود و  ما باید این فرصت را قدر بدانیم و نهایت استفاده را کنیم .

در این مقاله سعی کردم با ارائه گزارش های کامل که شامل گزارش اولین روز ، گزارش فیزیکی ، گزارش عاعفی و گزارش واقعه نگاری  است  برای شما خوانندگان عزیز ارائه دهم . و در آخر امیدوارم شما عزیزان از خواندن این مقاله نهایت لذت را برده و خاطره خوبی از کارورزی اینجانب داشته باشید.

روز اول

من جا موندم .شاید این بهترین و هیجان انگیز ترین شروع نباشه و شاید هیچ کس نخواد که کارورزیش این جوری بشه ولی من جا موندم…

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.