گزارش کارورزی ۱ رشته تربیت بدنی

گزارش کارورزی ۱ رشته تربیت بدنی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
6mb
نویسنده
دسته بندی
70,000 تومان 5,900 تومان٪92 تخفیف

گزارش کارورزی ۱ رشته تربیت بدنی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود گزارش کارورزی ۱ رشته تربیت بدنی با فرمت ppt -قابل ویرایش در ۱۰ اسلاید قابل ویرایش تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت گزارش کارورزی ۱ ، بخشی از متن را قرار می دهیم.

محتوای اسلاید ۷

کارورزی ۱…مورخ :۹۸/۸/۲۰

حیاط مدرسه و ساختمان آن بزرگ بود.مدرسه دارای دو واحد کلاسی مجزا از هم و فقط پایه های هفتم،هشتم نهم را داشت. دفاتر مدیر، معاونین، معلمان، ابدار خانه، نماز خانه، سرویس بهداشتی معلمان، کلاس پیش دبستانی و کتابخانه در یکطرف مدرسه و در هر واحد ۵ کلاس درس وجود داشت. در هر واحد اموزشی برد های آموزشی و ورزشی کمتر به چشم میخورد ولی برد های فرهنگی بسیار جذاب تزیین شده بودند.تعداد کلاس ها متوسط بود و بچه ها قابل کنترل بودند.

گزارش کارورزی ۱ رشته تربیت بدنی

در داخل کلاس ها برد های ورزشی مجزا بود و بچه ها کار هایشان را نصب کرده بودن فضای داخلی کلاس ها خوب و در حد نرمال بودند .فضای مدرسه زیبا با رنگ های شاد و زمین با نقش و نگارهایی تزیین شده بود و بوفه و نگهبانی در همان قسمت جلوی در ورودی مدرسه سمت چپ قرار داشتند. سطل زباله ها و سکوها به تربیت رنگ دور تا دور حیاط مدرسه چیده شده بودند. تور های والیبال و بدمینتون و بسکتبال و میز تنیس در حیاط مدرسه قابل رویت بود. اما بعضی از این وسایل و پایه ها کاملا ایمن نبودند. این مدرسه اولین مدرسه ای در منطقه بود که طرح حیاط پویا در ان اجرا شده بود. عکس ها در ضمائم اورده شده است.

نور: نور کلاس از طریق دو پنجره و ۴ عدد لامپ مهتابی بزرگ تامین میشود.

تهویه: کلاس دارای تهویه نمی باشد ولی گردش هوا به خوبی در کلاس صورت میگیرد (به خاطر داشتن دو پنجره در کلاس)

حرارت کلاس: توسط شوفاژ انجام میگرفت کلاس ها ۳۹ نفره است و صندلی و نیمکت ها متناسب با قد و سن دانش آموزان میباشد. پنجره های کلاس دارای پرده میباشند و نقشه و وایت برد وسیستم دیتا هم در کلاس موجود میباشد. سطح دیوارهای کلاس رنگ آمیزی شده است.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید