گزارش کارورزی ۳ دانشگاه فرهنگیان ویرایش سال ۹۸

گزارش کارورزی ۳ دانشگاه فرهنگیان ویرایش سال ۹۸
نوع فایل
word
حجم فایل
2mb
نویسنده
دسته بندی
4,500 تومان

دانشجویان و کاربران گرامی ، در این بخش گزارش کارورزی ۳ دانشگاه فرهنگیان ویرایش سال ۹۸ با فرمت ورد با قابلیت ویرایش در ۳۲ صفحه در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.

فهرست مطالب گزارش کارورزی ۳ دانشگاه فرهنگیان :

مقدمه ۱

ویژگی‌های من ….۱

گزارش فیزیکی ….۲

گزارش عاطفی…. ۷

اهداف کارورزی ….۹

گزارش روزانه ۱ …..۱۶

گزارش روزانه ۲ …..۲۱

گزارش روزانه۳ …..۲۴

گزارش روزانه ۴ ……۲۷

مقدمه

در تعریف آموزش و پرورش باید واژه های آموزش و نیز پرورش را بصورت جداگانه مورد بررسی قرار داد لذا صاحب نظران «آموزش» را کوششی از جانب معلم می دانند که جهت انتقال مطلبی خاص به دانش آموزان صورت می گیرد و «پرورش» شکوفا نمودن استعدادهای بالقوه فرد بدون توجه به عوامل طبیعی و اجتماعی هر یک از این اصطلاحات جزء تربیت محسوب می شوند پس «تربیت» را می توان اداره و هدایت جریان ارتقایی و رشد بشر به منظور جهت دادنش به سوی کمال بی نهایت دانست که اهداف و غایت هایی را دنبال می کند.

سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با هدف بهبود در شیوه های آموزش و پرورش تدوین شد لذا در اولین فرصت برای تربیت نیروی انسانی ماهر و حرفه ای دانشگاه فرهنگیان تاسیس و از سال ۹۱ رسما کار خور را شروع کرد.

دانشگاه فرهنگیان علاوه بر سرفصلهای مصوب خودش دوره های کارورزی را جزء واحدهای اختصاصی برای دانشجویان خود در نظر گرفته و به این ترتیب دانشگاه از ابتدای ترم چهارم دانشجویان را برای آماده کردن هر چه بیشتر روانه این دوره ها می کند.

کارورزی فرصتی را بوجود می آورد تا دانشجو معلم با فرصت ها و موانع موجود در مدارس آشنا شده و خود را برای مواجهه با آنها آماده نماید و تمرین معلمی نماید.

با عنایات خداوند متعال امید است در راستای اعتلای هرچه بیشتر نظام تعلیم و تربیت کشورم گام و موثری برداشته و سبب پیشرفت و توسعه روز افزون آن شوم…

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید