دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی ،محتوای این پست شامل دانلود باکیفیت ترین و جامع ترین جزوه درس مدیریت عملیات خدمات دانشگاه تهران ویرایش جدید می باشد که با فرمت pdf در ۶۰ صفحه تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.
فهرست مطالب جزوه درس مدیریت عملیات خدمات دانشگاه تهران :
۱ . مقدمه: ………………………………………………. ۴
۲ . مدیریت عملیات خدمات: …………………………………… ۴
۳. چالش های پیش رو در خدمات: …………………………………… ۵
۴ . ویژگی های خدمات: ……………………………….. ۶
۵ . انواع مختلف خدمات: …………………………………… ۷
۶ . انواع راهبرد در فرآیندهای خدماتی: ………………………… ۹
۷ . شاخص های موفقیت در عملیات خدمات: ………… ۱۰
۸. تعریف خدمات ۵ مولفه اصلی: ……………………. ۱۰
۱۰. ارزش خدمات: …………………………………. ۱۳
۱۱. عدم تطابق خدمات از نگاه مشتریان و سازمان: ……………………….. ۱۳
۱۲. ارتباط مفهوم خدمات با مدیریت راهبردی: ……………………………….. ۱۴
۱۳. مفهوم خدمات به عنوان یک مزیت استراتژیک …………………………….. ۱۵
۱۴. تمرکز و عدم تمرکز در مدیریت عملیات خدمات: …………………….. ۱۶
۱۵ . دسته بندی مشتریان : ………………………… ۱۷
۱۶ . ارزش طول عمر مشتری: ……………………………… ۱۸
۱۷ . انواع مشتریان: …………………………………………….. ۱۹
۱۸ . تحلیل انواع مشتریان بر حسب نگرش و عملکرد: …. ۲۱
۱۹ . حفظ مشتری در خدمات: ……………………………………………… ۲۳
۲۰ . مدیریت ارتباط با مشتری: ……………………………………. ۲۴
۲۱ . مدیریت ارتباط با مشتری در کسب و کارهای B2B : …………….. 28
۲۲ . رضایت مشتری: ……………………………………… ۲۸
۲۳ . کیفیت خدمات و شکاف کیفیت خدمات: …………………. ۲۹
۲۴ . معایب دیدگاه انتظار ادراک در مورد کیفیت خدمات: – …………. ۳۰
۲۵ . اعتماد مشتریان: ………………………. ۳۱
۲۶ . انتظارات مشتری: ………………………………………………. ۳۲
۲۷ . مولفه های کیفیت خدمات و انتظارات مشتری : ………… ۳۳
۲۸ . ماتریس مولفه های کیفیت خدمات: ……………………………… ۳۵
۲۹ . ارزیابی رضایتمندی مشتریان : ……………………………………………………….. ۳۶
۳۰ . مدل سروکوال ارزیابی کیفیت خدمات: ……………………………………. ۳۷
۳۱ . شبکه تامین خدمات: ………………………………….. ۴۰
۳۲ . تفاوت بین زنجیره تامین و زنجیره ارزش: ………………………… ۴۱
۳۳. زنجیره ارزش: …………………………………………………… ۴۲
۳۴ . راهبرد رقابتی زنجیره تامین: ……………………………. ۴۳
۳۵ . الگوی کششی در مقابل فشاری در زنجیره تامین: …………………………. ۴۴
۳۶ . مدیریت تجربه مشتری: ………………………………………. ۴۵
۳۷. فرآیند های خدماتی جهت ایجاد تجربه مشتری: …………………………….. ۴۷
۳۸ . عوامل موثر بر تجربه مشتری: ……………………………………………… ۴۸
۳۹ . درک ماهیت فرآیندهای خدمات: ……………………………………………. ۴۹
۴۰. انواع فرآیند به لحاظ تنوع و ظرفیت : ……………………………………………….. ۵۰
۴۱ . مدیریت دانش مشتری و کیفیت خدمات: ………………………………………………………….. ۵۲
۴۲ . کیفیت خدمات داخلی و بازاریابی داخلی : ………………………………… ۵۳
۴۱ تکنیک اسکمپر مدل ارتقای رضایتمندی مشتریان با رویکرد خلاقیت: …………… ۵۵
۴۳. مدل فورنل: مدل اندازه گیری رضایت مشتری………………… ۵۸
۴۴ . محاسبه شاخص وفاداری NPS :……….59
مقدمه:
ما همواره با فعالیت های خدماتی در ارتباط هستیم. ما مشتری طیف وسیعی از خدمات شامل مهد کودک ها، بیمارستان ها، مغازه ها ، مدارس، شرکت های گردشگری و رستورانها و … هستیم. خدمات، حوزه بسیار جذابتر نسبت به تولید می باشد چرا که به طور کلی هم سودآوری این حوزه بیشتری از تولید است و هم حضور مشتری در فرآیند سبب می گردد تا شرایط برای کارکنان خسته کننده و یکنواخت نباشد. آینده دنیا در حوزه خدمات است.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.