دانشجویان و کاربران گرامی ، در این پست باکیفیت ترین و جامع ترین تحقیق درس طراحی آموزشی با موضوع : طراحی آموزشی علوم پایه پنجم (چه خبر ۲) در ۳ صفحه با فرمت word آماده دانلود گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.
بخشی از متن تحقیق درس طراحی آموزشی :
هدف کلی: آشنایی دانش آموزان با حس چشایی بویایی و لامسه
اهداف جزئی: حیطه شناختی
- دانش آموزان با ساختار زبان آشنا شوند
- دانش آموزان بتوانند مزه های مختلف را بیان کنند
- دانشآموزان به رابطه حس چشایی و بویایی پی ببرند
- دانش آموزان بتوانند فرایند چشایی را بیان کنند
- دانش آموزان به اهمیت بهداشت دهان پی ببرند
حیطه مهارتی
- دانش آموزان با انجام آزمایش قسمت های حساس پوست را به درستی شناسایی کنند
- دانش آموزان بتوانند مزه های مختلف را در خوراکی ها از هم تشخیص بدهند
- دانش آموزان بتوانند ساختار زبان را ترسیم کنند
- دانش آموزان بتوانند تفاوت غذای مایع از جامد را تشخیص دهد
حیطه عاطفی
- دانشآموزان به شناخت،شیوه کار اندام های مختلف بدن حساسیت نشان دهند
- دانشآموزان به انجام کارهای گروهی علاقهمند شوند.
۳ دانش آموزان نسبت به موضوع درس علاقه نشان دهند.
اهداف رفتاری:
- دانش آموزان با حس بویایی به عنوان یکی از حواس پنجگانه آشنا شوند (شناختی)
- به اهمیت حس بویایی در زندگی پی ببرند (عاطفی)
- با احساس بوهای خوشایند از طبیعت مثل بوی گل احساس لذت کنند و همیشه شکرگزار خداوند باشند (عاطفی)
- بتوانند بوهای مختلف را تشخیص دهند تا در مواقع خطرناک از طریق حس بویایی از وقوع خطرات جلوگیری کند (مهارتی)
- بدانند وقتی چیزی را بو می کنیم درون بینی مان چه اتفاقی می افتد (شناختی)
ویژگی های یادگیرنده:
خصوصیات جسمانی: مهم ترین ویژگی های جسمانی در این سن عبارتند از: رشد عمومی بدن دختران سریعتر از از پسران است اما پسران توانایی و قدرت عمومی بیشتری دارند….
راهنمای خرید:
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.