جزوه روش تدریس زبان فارسی
دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی در این بخش جزوه روش تدریس زبان فارسی ویرایش سال ۹۹ با فرمت پاورپوینت و پی دی اف در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.
فهرست و عناوین جزوه روش تدریس زبان فارسی:
هدف های کلی برنامه ی آموزشی زبان فارسی در دوره ی ابتدایی
ویژگی های کودکان دبستانی
بحث ما درمورد دوره سوم کودکی (۷ تا ۱۲ سالگی) است
ویژگیهای حرکتی
ویژگی های عاطفی و اجتماعی
ویژگی های اجتماعی کودکان دبستان
بازی ، سرگرمی و کودکان دبستانی
انواع بازی و سرگرمی در دوره دبستان
ویژگی های ذهنی
طبقه بندی (دسته بندی) و آموزش مهارتهای زبانی
ویژگی های زبان شناختی کودکان دبستانی
کودک در دوره دبستان در مدرسه در مورد زبان باید ۳ چیز را بیاموزد
مهمترین اصول آموزش زبان فارسی به کودکان دبستانی
زبان چیست؟
ویژگی های عمومی زبانها ی انسانی
ویژگی های کلی زبان
ما با دو نوع «دانش زبانی» روبه رو هستیم
زبان، نظامی از نمادهای قردادی
کارکردهای متنوع زبان از دیدگاه مایکل هالیدی زبان شناس نامدار انگلیسی
زبان و تفکر
زبان و طرح ریزی و تنظیم رفتار
کدامیک از جنبه های زبان فارسی در دورۀ ابتدایی آموزش داده می شود؟
زبان فارسی دوره ی دبستان کدام گونه ی تاریخی زبان فارسی است؟
سیر تاریخی تحول نظام نوشتاری فارسی
زبان فارسی دوره دبستان جزء کدام یک از گونه های جغرافیایی (زبان) است؟
زبان فارسی دورۀ دبستان برکدام سیاق سخن تکیه دارد
در دوره ی دبستان گونۀ گفتاری مهم است یا نوشتاری؟
مهمترین مسائل ساخت آوای زبان فارسی در دوره ی دبستان چیست؟
صامت های زبان فارسی
مصوت های زبان فارسی:
فرایند تولید ناقص (پدیدۀ تشدید) در زبان فارسی
هجا (بخش) و ساخت آن در زبان فارسی
فرایند های آوایی و آموزش زبان فارسی
ویژگی های نظام نوشتاری (خط) زبان فارسی
ویژگی های خط فارسی
ب) نشانه های زیر و زبری
اشکالات موجود درخط فارسی
کدام یک از گونه های اجتماعی در فارسی دورۀ دبستان مورد توجه قرار می گیرند؟
یادگیری از طریق همیاری
مراحل اجرای الگو همیاری
شیوه ی نمایشنامه ای (ایفای نقش )
شیوه ی بحث گروهی
الگوی بدیعه پردازی یا نوآفرینی
روش کنفـــــرانس ( گــــرد هم آیی )
….
روش یورش مغزی در تدریس انشاء
چهار قاعده اساسی بارش مغزی
پیشنهادات
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
snfile.ir | انواع تحقیق مقاله کتاب و جزوه های آماده