خطرسنجی سکته های قلبی عروقی با فرمت پاورپوینت


 خطرسنجی سکته های قلبی عروقی با فرمت پاورپوینت
نوع فایل
ppt
حجم فایل
2mb
نویسنده
تاریخ انتشار
۲۱ اسفند ۱۳۹۷
دسته بندی
تعداد بازدید
89 بازدید
۷,۰۰۰ تومان
افزودن به سبد خرید
  خرید این محصول

کاربران گرامی ،این فایل حاوی مطالعه پاورپوینت خطرسنجی سکته های قلبی عروقی می باشد که با فرمت ppt در ۲۶ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت خطرسنجی سکته های قلبی عروقی متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .

محتوای اسلاید ۷

خطرسنجی سکته های قلبی عروقی

  • نمودارهای پیش بینی میزان خطر ده ساله سکته های قلبی عروقی ابزاری برای طبقه بندی کلی خطر و مدیریت بیماری قلبی در مراقبت های اولیه بهداشتی(PHC ) هستند.
  • این نمودار ها با استفاده از متغیر های مهمی که به آسانی قابل اندازه گیری هستند برای محاسبه خطر قلبی عروقی ۱۰ ساله، تهیه شده اند.
  • متغیرهای فوق عبارتند از: سن، جنس، میزان فشارخون سیستولیک، وضعیت مصرف دخانیات، ابتلا به بیماری دیابت و میزان کلسترول خون.

محتوای اسلاید ۱۸

تجویز دارو بر اساس میزان خطر قلبی عروقی

  • برای افراد در معرض خطر ، در صورت نداشتن منع مصرف داروهای زیر ، با توجه به میزان خطر قلبی عروقی درمان دارویی توسط پزشک تجویز می گردد:
  • برای افراد با میزان خطر ۲۰ % و بالاتر که فشارخون مساوی یا بیش از ۱۴۰/۹۰ دارند باید درمان دارویی با داروهای کاهنده فشارخون، مانند تیازیدها، شروع شود .
  • برای افراد با میزان خطر۳۰ % و بالاتر علاوه بر داروهای کاهنده فشارخون، داروی کاهنده چربی خون همچون استاتین نیز تجویز شود.
  • برای افراد مبتلا به سکته های قلبی و سکته های مغزی غیرخونریزی دهنده نیز باید آسپیرین تجویز گردد.
  • یکی از مهمترین وظایف بهورز / مراقب سلامت پیگیری نمودن مصرف منظم داروهای فوق است که توسط پزشک برای بیماران تجویز شده است.

محتوای اسلاید ۲۰

پروتکل شماره ۲
بسته خدمات اساسی بیماری های غیر واگیر (PEN)
آموزش بهداشت و مشاوره درخصوص رفتارهای بهداشتی (ویژه آموزش عموم جامعه)

  • آموزش به بیمار:
  • داشتن فعالیت بدنی منظم
  • داشتن یک رژیم غذایی سالم قلبی
  • توقف مصرف دخانیات و عدم مصرف الکل
  • حضور منظم در پیگیری پزشکی
  • داشتن فعالیت بدنی منظم
  • افزایش فعالیت بدنی به تدریج تا سطوح متوسط (مانند پیاده روی سریع) حداقل ۵ روز در هفته روزانه ۳۰ دقیقه
  • کنترل وزن بدن و جلوگیری از اضافه وزن با کاهش مصرف مواد غذایی کالری بالا و داشتن فعالیت بدنی کافی
  • داشتن یک رژیم غذایی سالم قلبی

……..

مطالعه بیشتر

   راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

پاسخی بگذارید