خلاصه کتاب رفتار مصرف کننده در ورزش و رویداد

خلاصه کتاب رفتار مصرف کننده در ورزش و رویداد
نوع فایل
ppt
حجم فایل
3mb
نویسنده
دسته بندی
9,800 تومان 6,900 تومان٪30 تخفیف

خلاصه کتاب رفتار مصرف کننده در ورزش و رویداد

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل خلاصه برخی فصول کتاب رفتار مصرف کننده در ورزش و رویداد : اقدام بازاریابی تالیف دانیل سی فانک می باشد که پس از پرداخت آنلاین، میتوانید این محصول را دریافت و دانلود نمایید. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

عناوین فصول خلاصه کتاب رفتار مصرف کننده در ورزش و رویداد شامل:

فصل اول: تئوری بازاریابی (تکامل و ارزیابی ) در ۱۱ اسلاید

فصل دوم: انگیزه مصرف کننده ورزش و رویداد در ۲۱ اسلاید

فصل چهار و پنجم: در ۶ صفحه با فرمت ورد

فصل ششم: جذب مصرف کننده به ورزش و رویداد در ۱۲ اسلاید

بخشی از متن فایل ورد خلاصه کتاب رفتار مصرف کننده در ورزش و رویداد:

بازاریابی ورزشی برای افراد فرصتی ایجاد می کند تا نیازهای خود را ارضاء نمایند و از طریق یک روند تبادلی، سود ببرند. بازاریابی ورزشی شامل فعالیت هایی است که برای تطبیق نیازها و درخواست های متقاضیان به محسولات و خدمات ورزشی طراحی شده است. اقدام بازاریابی ورزش در صنعت ورزشی به صورت مرسوم به سمت فعالیت های بازاریابی می رود که تمرکز آنها فروش محصولات و خدمات است (مولین ، هاردی ، ساتن ، ۲۰۰۷ ) دو دلیل برای چنین دیدگاهی وجود دارد. دلیل اول، فقدان نیروهای آموزش دیده در بخش بازاریابی است.

سازمان ورزش و تفریح اغلب از کارمندان پاره وقت و کارکنانی در قسمت بازاریابی استفاده می کند که نسبت به روند بازاریابی بیگانه اند دلیل دوم ، کمبود تحقیقات علمی در زمینه بازاریابی است که در صورت انجام چنین تحقیقاتی سازمان ورزشی می تواند از نیازها و خواسته های متقاضیان مطلع شود. این دو دلیل با هم سبب شده اند تا جهت گیری این فعالیت ها به سمت «فروش» محصولات و خدمات باشد نه به سمت توسط «خدماتی» که تمرکز آنها ایجاد فرصت هایی است برای افراد تا به نتایج دلخواه خود دستی یابند هدف نهایی بازاریابی ورزشی ، ساخت و حفظ ظرفیت برای یک سازمان است.

برای دستیابی به این هدف سه شیوه مورد استفاده قرار می گیرد، شیوه اول، جذب مشتریان از طریق رویکرد فروش سنتی،  روش دوم، کسب و کار بیشتر با مشتریان موجود و روش سوم، کاهش میزان از دست دادن مشتریان موجود است.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید