کاربران گرامی،محصول مورد نظر شامل پاورپوینت طراحی زیبابی محصول با استفاده از مهندسی ارزش در ۵۸ اسلاید قابل ویرایش می باشد که پس از پرداخت انلاین،می توانید این محصول را از وبسایت دریافت و دانلود نمایید.
جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت طراحی زیبابی محصول با استفاده از مهندسی ارزش ،بخشی از متن را قرار می دهیم .
چکیده
محیط متحول و بازار رقابتی عصر حاضر، موجب کوتاه تر شدن دوره عمر محصول شده است. بنابراین سازمان ها اگر بخواهند در چنین محیطی به حیات خود ادامه دهند، ناچارند تا در معرفی محصولات منطبق با خواسته مشتری از رقبای خود عقب نمانند. ازطرف دیگر طراحی و ارائه محصول جدید به بازار در برخی از صنایع هزینه های هنگفتی را بر سازمان تحمیل می کند. صنعت خودروسازی از جمله این صنایع به شمار می رود. این تحقیق با تمرکز بر محصول سمند و در شرکت ایران خودرو انجام شده است. معمولاً ارائه یک محصول جدید به بازار با دو محدودیت فوریت انجام این کار و نیز ناکافی بودن منابع مالی همراه است. تغییر طراحی نمای خودرو در نمای خارجی ۱ راهکار مناسبی برای مسئله مذکور می باشد.
بدین ترتیب در این تحقیق هدف، تعیین قطعاتی است که با توجه به محدودیت های سرمایه گذاری درصورت تغییر طراحی خودرو، بهترین طرح نمای خارجی را برای مشتری دربرداشته باشد. به منظور تحقق هدف مذکور از دو ابزار مهندسی ارزش و تکنیک تحلیل سلسله مراتبی، استفاده شده است. در این تحقیق چهار جامعه آماری مشتریان، خبرگان، طراحان خودرو و برنامه ریزان استراتژیک شرکت مدنظر قرارگرفته است و برای جمع آوری داده ها از دو جامعه مشتریان و طراحان، از نمونه گیری استفاده شده است درنهایت با انجام این تحقیق و با توجه به محدودیت بودجه ای پیش روی شرکت، قطعاتی که در نتیجه طراحی مجدد آن ها بهترین و زیباترین طرح نمای خودروی سمند طراحی خواهد شد، مشخص شدند که به ترتیب اولویت شامل چهار قطعه سپر ها (جلو و عقب)، چراغ ها (جلو و عقب)، آینه بغل و زههای دور بدنه می باشد.
فهرست و عناوین:
چکیده
به کارگیری مهندسی ارزش در طراحی و بهبود محصول فرآیند ها
مهندسی ارزش و چگونگی به کارگیری آن
مراحل به کارگیری مهندسی ارزش
ترسیم نمودار FAST به عنوان ابزار تحلیل کارکرد
آشنایی با دیگر تکنیک ها و مفاهیم به کار رفته در این تحقیق
مراحل انجام کار برای تصمیم گیری برای بهترین طراحی face lift از خودروی سمند با استفاده از veو ahp
روش تحقیق
محاسبات و تجزیه و تحلیل داده ها
ترسیم و تحلیل نمودار FAST مسئله
تعریف محدوده مسئله
شناسایی و دسته بندی اجزای مربوط به کارکرد زیبایی محصول
گردآوری اطلاعات موردنیاز تحقیق
تعیین اهمیت زیبایی (درصد زیبایی) هر قطعه (صورت کسر شاخص ارزش)
تعیین هزینه زیبایی(درصد هزینه) هر قطعه (مخرج کسر شاخص ارزش)
محاسبه شاخص ارزش کارکرد زیبایی و تعیین اجزاء برای مطالعه بیشتر
و….
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.