پاورپوینت مدیریت هزینه از طریق طراحی محصول

پاورپوینت مدیریت هزینه از طریق طراحی محصول
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
6,800 تومان

کاربران گرامی،محصول مورد نظر شامل پاورپوینت مدیریت هزینه از طریق طراحی محصول : ارائه مدل تلفیقی از روش های هزینه یابی هدف، QFD و مهندسی ارزش در ۴۲ اسلاید قابل ویرایش می باشد که پس از پرداخت انلاین،می توانید این محصول را از وبسایت دریافت و دانلود نمایید.

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت مدیریت هزینه از طریق طراحی محصول ،بخشی از متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .

محتوای اسلاید ۳

هدف از این مقاله

ارائه مدل تلفیقی از روش های هزینه یابی هدف، QFD و مهندسی ارزش است تا به وسیله آن نقش هزینه یابی هدف در مدیریت هزینه های تولیدی بررسی شود، همچنین، مشخصات کیفیتی که باعث برآورده شدن نیازهای مشتری خواهد شد، ارتقا یابد.

یافته ها نشان می دهد که تلفیق هزینه یابی هدف، QFD و مهندسی ارزش فن مؤثری در مدیریت هزینه های فرایند تولید می باشد. نتایج این تحقیق، بیانگرآن است که تلفیق این سه تکنیک باعث خواهد شد تا شرکت از نظر هزینه به یک مزیت رقابتی دست یابد.

محتوای اسلاید ۳۹

در نهایت، می توان نتیجه گیری کرد که استفاده از این سه تکنیک باعث خواهد شد تا ضمن کاهش هزینه درخور توجه، محصولی با کیفیت بالا و مطابق با خواسته مشتریان تولید شود. به دلیل مشکلات زیرساختی و نبود بازار رقابتی در کشور، فرایند هزینه یابی هدف در ایران در حد مباحث تئوریک باقی مانده است؛ در صورتی که نتایج این تحقیق، بیانگر آن است که استفاده از این تکنیک باعث ارتقای جایگاه رقابتی شرکت ها خواهد شد. از طرف دیگر در مقایسه با دو تحقیق مرتبطی که در مقدمه به آنها اشاره شد در تحقیق حاضر، الگویی تلفیقی از سه تکنیک هزینه یابی هدف، QFDو مهندسی ارزش ارائه شد که این الگوی پیشنهادی، به روشنی نقش QFD و مهندسی ارزش را در اجرای اثربخش فرایند هزینه یابی هدف نشان می دهد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید