پاورپوینت اهمیت رویه های حسابداری و تئوری اثباتی حسابداری

پاورپوینت اهمیت رویه های حسابداری و تئوری اثباتی حسابداری
نوع فایل
ppt
حجم فایل
2mb
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

کاربران گرامی ،این فایل حاوی مطالعه پاورپوینت اهمیت رویه های حسابداری و تئوری اثباتی حسابداری در حجم ۷۴ اسلاید قابل ویرایش می باشد که پس از پرداخت آنلاین ،میتوانید این محصول را دریافت و دانلود نمایید.

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت اهمیت رویه های حسابداری و تئوری اثباتی حسابداری ، بخشی از متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .

محتوای اسلاید ۱۴

برگ اختیار خرید سهام برای کارکنان

شیوه ثبت و گزارش کردن برگ اختیار خرید سهام که شرکت برای مدیران و در برخی از موارد برای کارکنان صادرمی کند نخستین آنهاست و شرکت بدین وسیله به افراد حق میدهد طی یک دوره زمانی مشخص سهام را به قیمتی مشخص خریداری نمایند. ما اینها را برگ اختیار خرید سهام برای کارکنان می نامیم.

محتوای اسلاید ۳۴

امکان دارد سازمانهای دولتی برای شرکتها انگیزه های اقتصادی ایجاد و آنها را تشویق کنند واحدهایی را در مناطق مورد نظر نهادهای دولتی دایر کنند و دامنه این کمک از اقلام اهدایی ، تا معافیت های مالیاتی کشیده می شود.از دیدگاه حسابداری ( ثبت و گزارش کردن رویداد مالی )برنامه های دولتی که در قالب اهدای سرمایه نباشد چندان پیچیده نیست.اگر شرکتی در قالب کاهش یافتن مالیات شهرداری ها ( در یک سال خاص )کمکی دریافت کند ،شرکت می تواند در آن سال مالیات شهرداری را کاهش دهد.اجرای این روش با دستور العمل انجمن حسابداران رسمی کانادا سازگار است ، زیرا آن می گوید : کمکهای دولت در مورد هزینه ها یا درآمدهای جاری را باید در محاسبه سود خالص همان دوره گنجاند.

محتوای اسلاید ۷۱

همان گونه که گفتیم می توان از دیدگاه شکل کارآیی سه فرض را بیان نمود ، البته براساس این دیدگاه که قراردادهای مربوط به حقوق و پاداش مدیران و سیستمهای کنترل ( از جمله نظارتی را که هیئت مدیره بر شرکت و مدیریت می نماید ) باعث می شوند که توان فرصت طلبی های مدیر محدود شود و در او انگیزه ایجاد شود تا رویه ای از حسابداری را مورد استفاده قرار دهد که هزینه سرمایه شرکت و هزینه های مربوط به قراردادها به کمترین مقدار ممکن برسد.

در نتیجه نمی توان به راحتی مشخص کرد که آیا رویه ای را که شرکت برای حسابداری به کار می برد ناشی از فرصت طلبی مدیر یا کارایی است.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید