مقایسه آموزش و پرورش ایران با آمریکا با فرمت پاورپوینت

مقایسه آموزش و پرورش ایران با آمریکا با فرمت پاورپوینت
نوع فایل
ppt
حجم فایل
500kb
نویسنده
دسته بندی
80,000 تومان 6,500 تومان٪92 تخفیف

آموزش و پرورش ایران با آمریکا با فرمت پاورپوینت

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت مقایسه و تفاوت آموزش و پرورش ایران با آمریکا درس آموزش و پرورش تطبیقی / علوم تربیتی در ۷ اسلاید قابل ویرایش در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت تفاوت آموزش و پرورش ایران با آمریکا ،متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم.

محتوای اسلاید ۲

۱- سال هاست درآمریکا کتابی منتشر نمی شود. حذف کتب درسی استفاده از تبلت ولب تاب و تلفن همراه برای آموزش دانش روز از کارهایی است که نظام آموزشی آمریکا بدان پرداخته است. و ما برای استتارضعف خود در کنترل هوشمندانه ابزارآلات تکنولوژی و استفاده و آوردن آنها را به مدرسه جرمی نابخشودنی اعلام میداریم. آنان استفاده از تکنولوژی راکنترل می کنند نه محدود. اما ما تکنولوژی را از زندگی دانش آموزان کلا حذف می کنیم.

ما ره آوردهای استفاده از تکنولوژی را قربانی جنبه های منفی آن می کنیم و چون درقبال آن واهمه یا ضعف کنترل داریم پس درکل حذف می کنیم و قوانین سخت زمان گگیری برای مقابله با آن در مدارس تدوین می کنیم و از اصل آموزش باز می مانیم. با صرف افعال نهی تاثیراتی سوء تفکرخود را بر هر نوع امکان فعالیت مفید می گذاریم. در سرزمین من با بایکوت کردن ره آورد علم خواب راحت ختگان به دوراز وحشت و تو هم ادامه می یابد. با این تفاوت که در ان جامعه فهمانده می شودکه از افراط و تفریط به دور مانید. و در جامعه ما با تابو کردن هرچیز تفکر سنتی و لجاجت ادامه می یابد…..

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید