پاورپوینت اهمیت کتاب و کتابخوانی در ۴۹ اسلاید قابل ویرایش

پاورپوینت اهمیت کتاب و کتابخوانی در ۴۹ اسلاید قابل ویرایش
نوع فایل
ppt
حجم فایل
12mb
نویسنده
دسته بندی
80,000 تومان 6,500 تومان٪92 تخفیف

پاورپوینت اهمیت کتاب و کتابخوانی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت اهمیت کتاب و کتابخوانی در ۴۹ اسلاید قابل ویرایش اماده دانلود گردیده است که پس از پرداخت آنلاین می توانید این محصول را از وبسایت دریافت و دانلود نمایید. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت اهمیت کتاب و کتابخوانی در ۴۹ اسلاید قابل ویرایش ،متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم.

فهرست

مقدمه

اهمیت و ضرورت

هدف کلی طرح

اهداف جزیی

اهداف رفتاری

حیطه های رفتاری

الف) دانش

ب) نگرش

ج) مهارت

مراحل اجرا

موانع ومحدودیت

مقایسه

ارزشیابی

کلام پایانی

مقدمه

  • ترویج کتابخوانی میان کودکان و نوجوانان، به معنای تلاش برای علاقه مند کردن آن ها به مطالعه و ایجاد عادت به مطالعه به عنوان یک برنامه ی روزانه است.
  • توسعه و ترویج کتابخوانی در دهه های ۱۹۷۰ و ۱۹۸۰ (۱۳۶۰-۱۳۵۰) مورد توجه یونسکو قرار گرفت و اکنون از موضوع ها و دغدغه های بزرگ کشور های در حال توسعه است. پژوهش های یونسکو جایگاه مهم کتابخوانی و اهمیت آن را برای توسعه ی اقتصادی کشورها روشن ساخته است.
  • ترویج کتابخوانی موضوعی چند وجهی است و شامل سطح خرد و کلان است. اگر از سطح کلان  به آن نگاه کنیم، راهبردی ملی و نیازمند توجه و برنامه ریزی برای حلقه های گوناگون کتاب و کتابخوانی است. این حلقه ها شامل تألیف، نشر، برپایی و تجهیز کتابخانه های عمومی و … است.
  • یک سوی این حلقه، دسترسی به کتاب های مناسب و ارزان و سوی دیگر آن، ایجاد انگیزه برای کتابخوانی است.
  • اگر ازسطح خرد به کلان حرکت کنیم، باید کتابخوانی را از خانواده شروع کرد، زیرا بنیادهای عادت به مطالعه در خردسالی نخست در خانواده شکل می گیرد و سپس در آموزشگاه ها و با همکاری مربیان و ….

اهمیت وضرورت

  • دوران، دوران جهانی شدن و انفجار اطلاعات است. کودکان و نوجوانان با حجم عظیمی از اطلاعات که به شکل غیر فعال دریافت می کنند، روبه رو هستند. برای کودک امروزی فضا و امکانات کافی برای استقلال فکری وجود ندارد، امکان آشنایی حسی با طبیعت یا نیست یا کم است، بازی ها بیشتر آماده اند و کودک مانند گذشته هنگام بازی، نظم پذیری، سازمان دهی، اداره کردن و اداره شدن از سوی دیگران و مهارت تصمیم گیری را نمی آموزد. بنابراین، به دنبال دستیابی به گونه ای استقلال درونی است.
  • کودک امروزی خیلی زود دنیای کودکی را ترک می کند، پرده از رازها برایش کنار می رود و احساس دانستن همه چیز، تمام احساس شگفتی و کنجکاوی ای که او را به سوی علم و خلاقیت راهنمایی کند، راه را برای پیشرفت های بیشترش می بندد. این بی تفاوتی ناشی از دانستن همه چیز، برای زندگی او زیانبار است.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید