پاورپوینت برنامه ی قوانین روانی

پاورپوینت برنامه ی قوانین روانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
2mb
نویسنده
دسته بندی
6,800 تومان

کاربران عزیز ، در این بخش پاورپوینت برنامه ی قوانین روانی Fluency Rules Program در  ۴۵ اسلاید قابل ویرایش در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت برنامه ی قوانین روانی،متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .

محتوای اسلاید ۳

توجه

مطالب موجود در این فایل آموزشی برآیندی از کتاب قوانین روانی ، خلاصه ای از تجربیات درمانگران مجرب در این زمینه و تاثیر برداشت شخصی گردآورنده از اجرای این روش درمانی در کودکان دارای لکنت می باشد . پیشنهاد می شود پیش از مطالعه ی اسلاید ها ، کتاب قوانین روانی منتشر شده توسط نشر علم ، مطالعه شود و در نهایت با هدف استفاده از تجربیات سایر درمانگران ، جمع بندی مطالب و فهم بهتر برخی مراحل و جزییات ذکر شده در کتاب ، این فایل مطالعه شود.

محتوای اسلاید ۵

Introduce

برنامه ی قوانین روانی در سال ۱۹۸۰ برای آسیب شناسان گفتار و زبان با هدف درمان کودکان دارای لکنت پیش از مدرسه و سنین آغاز مدرسه به وجود آمد.این برنامه توسط رانیان تدوین شد و همانطور که از نامش پیداست ، یک برنامه ی قانون مدار است و به این منظور استفاده می شود که کودکان از اهمیت آن ها مانند بعضی قوانین زندگی ، آگاه باشند و بتوانند با کمک درمانگر به صورت روان صحبت کنند .

محتوای اسلاید ۱۲

یک برنامه ی رفتاری – شناختی FRP

برنامه ی قوانین روانی یک برنامه ی رفتاری – شناختی است .

بخش شناختی این برنامه بر مبنای نظریه ی سازه ای پیاژه می باشد : هر فرد برای سازگاری سازمان شناختی تشکیل می دهد تا با دنیا سازگار شود. در این برنامه کودک با درونی سازی و برون سازی ، سازمان بندی شناختی خود را تغییر می دهد و درمانگر از شکل دهی روانی برای ایجاد سازمان شناختی جدید استفاده می کند.

بخش رفتاری این برنامه مبتنی بر شرطی سازی می باشد، با تقویت گفتار روان کودک احتمال وقوع گفتار روان افزایش یافته و احتمال لکنت کاهش می یابد. وجود بازخورد ها در این برنامه تقویت کننده ای مثبت و قوی برای افزایش احتمال گفتار روان می باشد.

محتوای اسلاید ۲۱

قوانین !

این برنامه دارای سه قانون کلی می باشد :
۱. قوانین عمومی (universal Rules)- شامل ۳ قانون .
۲. قوانین اولیه (Primary Rules)- شامل ۳ قانون .
۳. قوانین ثانویه (Secondary Rules)- 1 قانون .
به طور کلی این برنامه دارای ۷ قانون می باشد که متناسب با کودک و مشکلات وی هر یک به تنهایی یا با سایر قوانین قابل استفاده است .

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید