پاورپوینت فصل هفتم کتاب تفسیر موضوعی قرآن کریم

روانشناسی صنعتی سازمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
14,000 تومان 7,800 تومان٪44 تخفیف

دانشجویان و کاربران گرامی ،محتوای این پست دانلود فایل پاورپوینت فصل هفتم : ازدواج از کتاب تفسیر موضوعی قرآن کریم تالیف توسط: عبدالکریم بهجت‌پور، محمدعلی رضایی اصفهانی، ابراهیم کلانتری، علی نصیری(جمعی از نویسندگان ) می باشد که با فرمت ppt در ۱۶ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت فصل هفتم کتاب تفسیر موضوعی قرآن کریم : 

محتوای اسلاید ۶

تفکر رهبانی ترک ازدواج

اسلام با غریزه جنسی برخوردی منطقی و واقع بینانه دارد و ضمن تأکید بر ضرورت وجود این غریزه و حکمت خداوند در پیش بینی آن ، ازدواج را بهترین راه حل برای پاسخ به این غریزه می شناسد .

در میان ادیان آسمانی ، دین مسیحیت کنونی _ که دچار تحریف شده _ به ترک دنیا و به طور خاص به ترک ازدواج گرایش نشان داده است .

محتوای اسلاید ۸

  1. ایمان و خودباوری

خداوند در سوره بقره آیه ۲۲۱ شرط ازدواج با مشرکان را ایمان دانسته است :

نهی در این آیه شامل ازدواج پسران و دختران مسلمان با دختران و پسران آزاد مشرک است . خداوند در این مقام تذکر می دهد که اگر مردی مسلمان و آزاد – که بالطبع باید با زن آزاد که هم کفو اوست ، ازدواج کند – کنیزی مؤمن را به همسری برگزیند ، بهتر از ازدواج با دختری آزاد و زیبا اما فاقد ایمان است .همچنین به عکس ، ازدواج دختر مسلمان ، بهتر از ازدواج با جوان مشرک ِ بی ایمان است ، هر چند آزاد و زیبا باشد ، به دیگر بیان ، ایمان و خداباوری و یکتاپرستی ، بر آزاد و زیبا بودن ترجیح داده شده است .

چون زناشویی با آنان باعث لغزش های عقیدتی و اخلاقی فرد مسلمان می شود .

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.