پاورپوینت مدیریت جامع کیفیت در ۶۸ اسلاید قابل ویرایش


 پاورپوینت مدیریت جامع کیفیت در ۶۸ اسلاید قابل ویرایش
نوع فایل
ppt
حجم فایل
576kb
نویسنده
تاریخ انتشار
۴ مرداد ۱۳۹۸
دسته بندی
تعداد بازدید
23 بازدید
۴,۸۰۰ تومان
افزودن به سبد خرید
  خرید این محصول

کاربران گرامی،محصول مورد نظر شامل پاورپوینت مدیریت جامع کیفیت در ۶۸ اسلاید قابل ویرایش می باشد که پس از پرداخت انلاین،می توانید این محصول را از وبسایت دریافت و دانلود نمایید.

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت مدیریت جامع کیفیت در ۶۸ اسلاید قابل ویرایش،بخشی از متن چند اسلاید را قرار می دهیم 

محتوای اسلاید ۷

تعریف فرایند

فرایند یعنی کار؛ به عبارت دیگرهرکاری یک فرایند است که شامل مراحل مختلف میباشد .

تایپ یک نامه، آزمایش قند خون و پذیریش یک بیمار هرکدام یک فرایند می باشد. هر فرایند شامل درون دادهایی است که تدارک کننده تدارک می کند، فعالیتهایی است که انجام می گیرند و نتیجه ای است که نصیب مشتری می شود.

هر فرایند باید درست و بموقع تدارک شود، فعالیتها بطور صحیحیح انجام گیرند و نتیجه پاسخگوی نیازها  انتظاارات مشتری باشد.

صاحب فرایند کیست؟

کسانی را که حداقل در یک مرحله از مراحل فرایند درگیر باشند صاحبان فرایند می نامند .

صاحبان فرایندها معمولا بیشترین اطلاعات را در رابطه با عملکرد فرایند دارند .

محتوای اسلاید ۲۲

فرضها و اصول مدیریت جامع کیفیت

فرایندها و سیستم ها منشا  بیشتر مشکلات مربوط به کیفیت می باشند .

اگر عمکرد فرایندها و سیستمها درست باشد ، محصول یا خدمت بدون نقص خواهد بود .

مشتری تعیین کننده نهایی کیفیت است .

اجرای مدیریت جامع کیفیت به تعهد کامل سازمانی نیاز دارد .

کارکنان کلید موفقیت فعالیتهای ارتقای مستمر کیفیت می باشد .

ارتقای کیفیت فرایندی است که پایان ندارد .

اجرای موفق مدیریت جامع کیفیت محتاج کار تیمی و همکاری است .

مدیریت جامع کیفیت متکی بر سنجش عملکرد می باشد .

پیشگیری از بروز نقص کلید دستیابی به کیفیت است .

اجرای مدیریت جامع کیفیت محتاج برنامه ریزی است.

محتوای اسلاید ۳۸

TQM سه ویژگی مهم دارد :

تمرکز بر فرآیندها ، تمرکز برمشتریها ، ارتقای مستمر عملکرد ( کیفیت )

  • – سازمانها از فرآیندها / حلقه های تدارک کننده – مشتری به وجود آمده اند .
  • – فرآیند مرکز ثقل و محور همه کنشها و واکنشها / اندیشه و عمل باید باشند ، یعنی:
  • – مدیریت فرایند نقش برجسته ای در سارمانهایی که TQM را پیاده کرده اند ، دارد
  • باید مدیران ارشد از قله هرم مرتفع مدیریت پایین بیایند و بر روی فرآیند ها تمرکز پیدا کنند یعنی قدرت تصمیم گیری و عمل را به صاحبان فرآیندها منتقل کنند ، چگو نه با توانمند سازی  کارکنان.

مطالعه بیشتر

   راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

پاسخی بگذارید