پروتکل طرحواره درمانی بهمراه مبانی نظری طرحواره

پروتکل طرحواره درمانی بهمراه مبانی نظری طرحواره
نوع فایل
pdf+word
حجم فایل
26kb
نویسنده
دسته بندی
22,000 تومان 12,000 تومان٪45 تخفیف

پروتکل طرحواره درمانی بهمراه مبانی نظری طرحواره

کاربران عزیز ، در این بخش پروتکل طرحواره درمانی دکتر فرشته موتابی،لادن فتی با فرمت pdf در ۱۰۰ صفحه بهمراه فایل مبانی نظری طرحواره در قالب فایل ورد در حجم ۱۸ صفحه در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.

این پروتکل شامل مبانی نظری متغیر مربوطه به صورت کامل و شرح جلسات برای آموزش و اجرا می باشد.لازم به ذکر است که این پکیج برگرفته از مقاله های کارشناسی ارشد و دکتری دفاع شده می باشد و در تحقیقات مختلف مورد استفاده قرار گرفته و با جامعه و نمونه ایرانی سنخیت کامل دارد.

پروتکل طرحواره درمانی

مفهومی که نام طرحواره درمانی از آن گرفته شده است، یعنی طرحواره، واژه ای با ریشه یونانی است که به یک الگو یا ساختار سازمان دهی شده اشاره دارد که به ایجاد نظم در مجموعه پیچیده ای از محرک ها و تجربیات کمک می کند.

طرحواره درمانی در نتیجه تلاش های یانگ و همکارانش برای درمان موثر مبتلایان به اختلال شخصیت و هم چنین بیمارانی که به شناخت درمانی کلاسیک جواب نداده اند یا دچار عود شده اند، شکل گرفت. این درمان مبتنی بر مدلی تلفیقی و رویکردی ساختارمند و سازمان یافته است.به سبب همین  تلفیق، با مدل های درمانی دیگر مانند شناختی، روان پویشی، روابط موضوعی و گشتالت، هم پوشانی دارد و در عین حال با هیچ رویکرد درمانی به طور کامل مطابقت ندارد.

زمانی که نیازهای متعارف و سالم تحولی در دوران کودکی برآورده نشوند، طرح واره های ناسازگار شکل می گیرند. در واقع طرحواره های ناسازگار، سازه های روان شناختی مشتمل بر باورهای ما درباره خودمان، دنیا و افراد دیگر هستند که در نتیجه تعامل بین ناکامی نیازهای اساسی دوران کودکی، خلق وخوی فطری و محیط اولیه به وجود می آیند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید