پروپوزال رابطه میان ساختار سرمایه، جریان نقدی آزاد، تنوع بخشی و عملکرد شرکت

پروپوزال رابطه میان ساختار سرمایه، جریان نقدی آزاد،  تنوع بخشی و عملکرد شرکت
نوع فایل
word
حجم فایل
3.06mb
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

پروپوزال رابطه میان ساختار سرمایه، جریان نقدی آزاد، تنوع بخشی و عملکرد شرکت

دانش پژوهان گرامی،این فایل حاوی مطالعه پروپوزال رشته حسابداری با عنوان رابطه میان ساختار سرمایه، جریان نقدی آزاد، تنوع بخشی و عملکرد شرکت میباشد که با فرمت ورد در ۱۷ صفحه نگارش شده است.

مقدمه:

ارزیابی عملکرد فعالیتی است که با شکل‌گیری زندگی اجتماعی بشر گره خورده است ولی استفاده از نظام‌های رسمی‌آن در سطح فردی و سازمانی از سال ۱۸۰۰ میلادی توسط رابرت آون در صنعت نساجی اسکاتلند متداول شده است. نظام ارزیابی عملکرد را می‌توان از زوایای متفاوتی مورد بررسی قرار داد. دو دیدگاه مهم در خصوص ارزیابی عملکرد وجود دارد: دیدگاه سنتی و دیدگاه نوین. در دیدگاه سنتی، مهمترین هدف ارزیابی، قضاوت و یادآوری عملکرد می‌باشد درحالی‌که در دیدگاه مدرن، فلسفه ارزیابی بر رشد و توسعه و بهبود ظرفیت ارزیابی شونده متمرکز شده است. فرآیند ارزیابی عملکرد شامل انجام مجموعه‌ای از اقدامات با ترتیب و توالی خاص منطقی و هدفمند می‌باشد.

پروپوزال رابطه میان ساختار سرمایه، جریان نقدی آزاد، تنوع بخشی و عملکرد شرکت

فرآیند ارزیابی عملکرد نیز مستلزم پیمودن گام‌هایی متعدد است. ارزیابی عملکرد انواع مختلفی دارد. یکی از مهمترین آنها ارزیابی عملکرد شرکت از جنبه  ساختاری می‌باشد. جنبه‌ای که این روزها بسیار مهم و حیاتی می‌باشد. جنبه دیگر را می‌توان شامل مواردی مثل فروش، سودآوری، سود سهام و … دانست. شرکت‌ها امروزه به دنبال بهبود عملکرد مالی خود هستند زیرا بقاء و توسعه آنها وابسته به داشتن عملکرد مالی مناسب می‌باشد. عوامل بسیاری بر عملکردشرکت موثر هستند. عواملی که کم و بیش می‌توانند عملکرد مالییک شرکت را به میزان کم یا زیاد تحت تاثیر قرار دهند. مقالات بسیاری امروزه به شناسایی این عوامل در وهله اول و در وهله دوم به دنبال بررسی میزان اثرگذاری این عوامل بر عملکرد شرکت پرداخته‌اند(ترینور و راپ).

بیان مساله تحقیق:

یکی از مهمترین تصمیمات مالی، تامین مالی شرکت ها می باشد که در اجرای پروژه های سود آور و رشد شرکت ها نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. توانایی واحد انتفاعی در مشخص ساختن منابع مالی اعم از داخلی و خارجی برای تهیه سرمایه به منظور سرمایه گذاری و تهیه  برنامه های مالی مناسب از عوامل اصلی رشد و پشرفت واحد های انتفاعی به حساب می آید. مدیران مالی می توانند با شناخت روش های مختلف تامین مالی و بررسی این روش ها نیاز شرکت به منابع مالی را بر طرف کنند آنها باید برای رسیدن به این منظور عوامل مختلف اثر گذار بر تامین مالی را شناسایی کنند و مهمترین و موثرترین آنها را مشخص نمایند و در نهایت با سرمایه گذاری این وجوه ثروت سهام داران را حداکثر کنند…

 

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید