چگونه توانستم دانش آموزان راهنمایی (دوره ی اول متوسطه) را به درس قرآن علاقه مند کنم؟

چگونه توانستم دانش آموزان راهنمایی (دوره ی اول متوسطه) را به درس قرآن علاقه مند کنم؟
نوع فایل
word
حجم فایل
17kb
نویسنده
دسته بندی
80,000 تومان 6,500 تومان٪92 تخفیف

چگونه توانستم دانش آموزان راهنمایی (دوره ی اول متوسطه) را به درس قرآن علاقه مند کنم؟

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل گزارش تخصصی چگونه توانستم دانش آموزان راهنمایی (دوره ی اول متوسطه) را به درس قرآن علاقه مند کنم؟ با فرمت Word رشته علوم تربیتی – تربیت معلم مقطع کارشناسی در ۶ صفحه تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

مقطع کارشناسی
رشته علوم تربیتی – تربیت معلم
فرمت مقاله Word
تعداد صفحه ۶

چگونه توانستم دانش آموزان راهنمایی (دوره ی اول متوسطه) را به درس قرآن علاقه مند کنم؟

در هنگام پرداختن به مباحث قرآنی شایسته است بدانیم خود قرآن درباره ی خود چه گفته است،از این رو اولین نکته ای که قرآن در این زمینه بدان اشاره دارد آن است که این کلمات و عبارات سخن خداست. نکته ی دوم آن که قرآن وظیفه ی خود را هدایت انسان ها و بیرون آوردن آنها از تاریکی به سوی نور می داند آنجا که به صراحت می فرماید: این قرآن کتابی است که ما به تو فرستادیم تا مردم را به امر خدا از تاریکی ها به سوی نور رهنمون شوی (سوره ی ابراهیم/۱).

اگر طلیعه آشنایی افراد با این کتاب آسمانی و ایجاد علاقه مندی به آن از همان دوران تحصیل همراه باشد. پیدایش صفات عالیه در انسان، بسیار سریع تر روی می داد و دوام و بقای آن نیز بیشتر و پایدارتر خواهد بود زیرا به فرموده ی حضرت علی (ع) یادگیری علم و دانش (به ویژه علوم قرآنی) در دوران کودکی همچون ایجاد نقش بر روی سنگ است.

با توجه به مطالب یاد شده آشکار می شودکه نقش و جایگاه درس قرآن در تربیت دانش آموزان به چه میزان دارای اهمیت است. اما سوال مهمی که مطرح می شود این است که چرا در برخی از مدارس دانش آموزان به درس قرآن علاقه مند هستند اما در برخی از مدارس چنین علاقه ای از خودشان نشان نمی دهند، چرا در برخی از آموزشگاه ها موفقیت چندانی در این زمینه مشاهده نمی شود؟ براستی دلیل این موفقیت ها و ناکامی ها چیستو عوامل آن کدامند؟

اقدام پژوهی شامل:

مقدمه:

بیان مسئله:

عوامل تاثیرگذار در ایجاد مسئله:

راهکارهای پیشنهادی:

نتیجه گیری:

منابع:

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید