کارورزی ۱ تا ۴ با فرمت پاورپوینت

کارورزی ۱ تا ۴ با فرمت پاورپوینت
نوع فایل
ppt
حجم فایل
3mb
نویسنده
دسته بندی
80,000 تومان 6,500 تومان٪92 تخفیف

کارورزی ۱ تا ۴ با فرمت پاورپوینت

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دو نمونه پاورپوینت کارورزی ۱ تا ۴ در حجم ۲۳ و ۲۵ اسلاید قابل ویرایش می باشد که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت کارورزی ۱ تا ۴ چند تا اسلاید را قرار می دهیم.

محتوای اسلاید ۴

پیشگفتار

آماده سازی یک شخص برای شغل شریفی بنام معلمی، که شغل انبیاست، مراحل مختلفی را می طلبد. درس های تئوری برای آمادگی فرد برای شغل معلم تأثیر دارد اما تأثیر آن در برابر واحد های عملی کمتر است. یکی از واحد های عملی کارورزی است. کارورزی شخص را برای رسیدن به قله اوج پرورش افراد آماده می کند که این قله اوج همان شغل معلمی است. کارورزی راه را به شخص نشان می دهد که چگونه با افراد جامعه، مخصوصا محصلان، ارتباط برقرار کرده و همچنین پرورش صحیح این افراد را به شخص نشان می دهد. بنابراین برای یک معلم، که مهمترین شغلش پرورش افراد، (از نظر تربیتی، اخلاقی، اجتماعی و…)  است، بهترین مقدمه همان کارورزی است.

محتوای اسلاید ۷

اهداف کارورزی

۱- حضور در مدرسه برای آشنایی با محیط کاری

۲-توجه و مشاهده ی جنبه های انسانی و ارتباطی رفتاری (کارکنان) مدرسه با نظر به آموخته های روانشناسی و فرهنگ سازمان و نیز روابط انسانی

۳- مشاهده ی تحلیلی و انتقادی هر آن چه در مدرسه اتفاق می افتد برای ارایه ی راه های بهبود و تعدیل

محتوای اسلاید ۷

تحلیل و تفسیر یافته

طراحی و اجرای تکلیف یادگیری در هر مرحله و نیز تکالیف عملکردی منجر به به این شد تا دانش آموزان علاوه بر اندام های گیاهان، مراحل رشد و شرایط مکانی آب و هوا برای رشد با موارد استفاده گیاهان در زندگی روزمره آشنا شوند و به شایستگی های مورد نظر دست یابند.

در فرایند چرخه درس پژوهی نظرات اساتید راهنما، معلم راهنما، دوستان کارورز دیگر باعث شد مطالبی انتخاب و تدریس شود که نقص و ایرادی نداشته باشد و متناسب با درک و فهم دانش آموزان باشد. از طریق فرایند درس پژوهی با روش های بیشتری در تدریس آشنا شدم و توانستم از ابزارها و وسائل آموزشی متنوع در تدریس استفاده کنم. چرخه درس پژوهی باعث شد تا بتوانم نقاط ضعف و قوت خویش را شناسایی کنم و در جهت بهبود نقاط ضعف و ارتقای و تقویت نقاط قوت تلاش نمایم. از این به بعد تلاش خواهم کرد که در تدریس های آتی خود از چرخۀ درس پژوهی استفاده نمایم و از این طریق یادگیری بهتر و دقیق تری هم برای خود و هم در دانش آموزان ایجاد نمایم.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید