کارورزی ۱ آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان با فرمت word

کارورزی ۱ آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان با فرمت word
نوع فایل
word
حجم فایل
4mb
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

دانشجویان و کاربران گرامی ،محتوای این فایل کامل ترین و بهترین گزارش کارورزی ۱ رشته تحصیلی آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان ویرایش جدید می باشد که با فرمت word در ۵۶ صفحه با کیفیت عالی تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد. درصورت تمایل می توانید این فایل مفید و ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از وب سایت ما خریداری و دانلود نمایید.

فهرست کارورزی ۱ آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان :

گزارش روز اول کارورزی

موقعیت فیزیکی

گزارش تعامل عاطفی

گزارش ساختار اداری

روایتی از فرایند آموزش

بحث و نتیجه گیری

کارورزی 

آزمایشگاه تئوری هاست . کارورزی یافته های سازمان یافته ای است که می خواهد دانشجویان را با ساختار مدرسه آشنا کند و آگاهی های نظری آن ها را به اجرای فعالیت های عملی وکاربردی برساند . اصل کلمه کارورزی به واژه ی کارورز برمی گردد وبه فردی گفته می شود که در حین تحصیل در آموزش عالی ویا بلافاصله بعداز پایان دوران تحصیل و تنها با هدف کسب تجربه و مهارت کاری وعملی در موسسه ای مشغول به کار می شود .

اهمیت کارورزی ؛

درکل هیچ جانشینی برای تجربه عملی وجود ندارد .

کارورزی ابزاری برای تبدیل تئوری به عمل و همچنین تلاشی برای ایجاد پیوند هایی بین محیط عملی و مراکز آموزشی است . برای انجام کنکاش شغلی نیز کارورزی از بقیه ی گزینه ها مناسب تر است . واضح است که هرگز نمی توان از طریق مطالعه یا گفت و گو با افراد مطلع به اطلاعات کافی و مورد نیاز برای کنکاش شغلی دست یافت . کارورزی یک تجربه دست اول و عملی است که به فرد اجازه می دهد بهترین نتیجه گیری ها را درباره ی ارتباط احتمالی خود و یک زمینه ی شغلی ، انجام دهید .

در ضمن کارورزی ممکن است به کارورز مهارت هایی را بیاموزد که دارای آنها نباشد . این روش به کارورزان فرصت می دهد تا میزان علاقه خودرا قبل از آن که برای چند سال متعهد به انجام آن شوند ، بسنجد ویا اینکه بدانند برای وارد شدن به یک زمینه شغلی معلمی به چه مهارت های آموزشی نیاز دارند .

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.