گزارش کارورزی تمرین معلمی (۱)

گزارش کارورزی تمرین معلمی (۱)
نوع فایل
word
حجم فایل
5mb
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

کاربران گرامی ، محتوای این فایل با کیفیت ترین و جامع ترین گزارش کارورزی تمرین معلمی (۱) با فرمت ورد در ۳۵ صفحه می باشد که پس از پرداخت آنلاین ،میتوانید این محصول را دریافت و دانلود نمایید.امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

فهرست مطالب گزارش کارورزی تمرین معلمی (۱):

کلیدواژه ها

مقدمه

پیشگفتار

فصل اول :

معرفی وضعیت فیزیکی محل کارورزی

فصل دوم :

وضعیت تربیتی و عاطفی محل کارورزی

فصل سوم :

وضعیت آموزشی محل کارورزی

منابع

پیوست ها

چکیده:

گزارش کارورزی ۱ مشاهده تاملی محیط فیزیکی ،آموزشی و عاطفی در آموزشگاه می باشد.،من در این گزارش تلاش بر این داشتم تا نکات مهم را در سه بخش مختلف(فیزیکی ،آموزشی و عاطفی) در دبستان شهید فهمیده ذکر نمایم و پیشنهاد هایی را برای آن ارائه دهم.روش تحقیق در گزارش من مشاهده و مصاحبه می باشد و جامعه آماری دبستان شهید فهمیده و جامعه نمونه کلاس ۳۰۲ که به عنوان کارورز در آن حضور داشتم می باشد و به صورت عینی و با مصاحبه با کادر مدرسه و معلم راهنما گزارشی را تهیه کردم که خلاصه ی آن به شرح ذیل می باشد.

محیط مدرسه شهید فهمیده برای راهنمایی ساخته شده است و در گذشته از آن استفاده می شد و مشکلات زیادی در آن وجود دارد و با تلاش مدیران و معاونان مدرسه باید جهت رفع  حداقلی آن تلاش کرد. همچنین در اطراف مدرسه ساختمان های چندین طبقه ای ساخته شده است و مدرسه را از امنیت به دور کرده است.

روابط عاطفی در آموزش تاثیر بسیار زیادی دارد ،حتی روی عملکرد معلم تاثیر می گذارد.روابط دانش آموزان مدرسه به طور مطلوب و نامطلوب می باشد و معاونین در تلاش رفتار مطلوب دانش آموزان با یکدیگر و همکاران با یکدیگر بودند.روابط معلم با دانش آموزان به صورت مطلوب ارزیابی شد و روابط همکاران دوره اول و دوم با یکدیگر نامطلوب ارزیابی شد.

سیستم آموزشی کلاس ها کمی پیشرفته تر نسبت با سایر مدارس بود و تا حدودی از راهبرد های نوین استفاده می شود. کادر اداری مدرسه از بهترین معاونین و مدیران سطح شهرستان انتخاب شده اند به طوری که در طی دوسال گذشته با ورود مدیر جدید نمای داخلی کلاس ها واتاق سایت و امکانات آموزشی اضافه شده است.

کلید واژه ها :

کارورزی،وضعیت فیزیکی،آموزشی،تربیتی،عاطفی،راه حل ها.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید