گزارش کارورزی ۱ رشته آموزش علوم اجتماعی word

گزارش کارورزی ۱ رشته آموزش علوم اجتماعی word
نوع فایل
word
حجم فایل
2mb
نویسنده
دسته بندی
8,000 تومان 5,900 تومان٪26 تخفیف

دانشجویان و کاربران گرامی ،محتوای این فایل کامل ترین و بهترین گزارش کارورزی ۱ رشته آموزش علوم اجتماعی دانشگاه فرهنگیان ویرایش جدید می باشد که با فرمت word در ۸۰ صفحه با کیفیت عالی تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد. درصورت تمایل می توانید این فایل مفید و ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از وب سایت ما خریداری و دانلود نمایید.

فهرست مطالب گزارش کارورزی ۱ رشته آموزش علوم اجتماعی :

پیش گفتار………………۴

تعریف و اهداف کارورزی……۵

تقدیر و تشکر…………..۶

چکیده………………….۷

مقدمه………………۸

خاطره روز اول کارورزی……..۹

گزارش از وضعیت فیزیکی مدرسه………….۱۱

گزارشی از وضعیت ساختاری مدرسه…………………۳۵

گزارش از وضعیت عاطفی و روانی مدرسه……………۴۳

گزارشی از وضعیت آموزشی مدرسه…………………..۵۳

نتیجه گیری……………….۵۹

منابع………………..۶۰

پیوست……………….۶۱

ضمایم…………..۸۰

پیش گفتار

امروزه برای آموختن هر علم و هنری می بایست ابتدا مبانی نظری آموخته شود و از آنجا که دانش نظری نمی تواند تمامی ابزار مورد نیاز برای کسب مهارت های الزم را در اختیار فرد یا هنرجو قرار دهد الزم است تا برای کسب تجربه و تا حدی برای به کار بستن دانش نظری در محیط انجام کار قرار گرفته و از آموخته های خود در عرصه ی عمل استفاده کند. بدین ترتیب برای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان نیز درسی با عنوان کارورزی ارائه شده که بتواند با شرایط و واقعیت های موجود در محل واقعی آشنا شده و مهارت های بیشتری را برای بکار بستن دانش خود کسب کنند.

اولین قدم برای اجرای فرآیند کارورزی مشاهده است و این عنوانی است که برای کارورزی۱ برای دانشجو معلمان در نظر گرفته شده است که دانشجو کارش در ابتدا مشاهده بدون قضاوت و سپس تجزیه و تحلیل مشاهدات است. معلمی هنر است ولی هنر برتر از آن تربیت معلم است. تربیت حرفه ای معلمان از شناخت خود، حرفه و مخاطبان آغاز می شود و به شیوه های انتقال مطالب و برقراری ارتباط با دانش آموزان راه می یابد و تا خودآموزی، خود ناظری، جستوجوگری و ده ها موضوع اساسی دیگر که حرفه معلمی را تصویر می کنند، کشانده می شود. برای دست یافتن به چنین آمادگی هایی، پس از دستیابی به اصول آموزشی وکسب مفاهیم نظری الزم، کارورزی ودرگیر شدن عملی با جریان آموزشی از اهمیت ویژه ای بر خوردار است…

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.