گزارش کارورزی با موضوع طراحی واحد یادگیری

گزارش کارورزی با موضوع طراحی واحد یادگیری
نوع فایل
word
حجم فایل
2mb
نویسنده
دسته بندی
4,500 تومان

گزارش کارورزی دانشگاه فرهنگیان با موضوع طراحی واحد یادگیری با فرمت ورد در ۱۴ صفحه

عنوان واحد یادگیری: درس همکاری کتاب مطالعات پایه ششم ابتدایی

فهرست:

مقدمه

نقشه مفهومی

اهداف واحد یادگیری

ارتباط طولی و عرضی

پیش دانسته های دانش آموز

شایستگی های مورد انتظار

طراحی شیوه سنجش دانش آموزان در ارزیابی آموخته ها

ارزشیابی و تعیین سطح عملکرد دانش آموز در این درس

روش های پیشنهادی برای تدریس

مشخص کردن مواد و ابزار آموزشی مناسب برای تدریس

ارائه محتوا

 مقدمه:

معلمی هنر، علم و تجربه است و این سه عامل به معلمان توانایی و مهارت در تدریس و انتقال دانش به یادگیرنده را می دهد اهمیت و ضرورت اجرای برنامه کارورزی برای کسب صلاحیت حرفه ای در معلمان تا آن حد است که بدون گذراندن واحدهای مربوط در این زمینه، نباید به دانش آموختگان مراکز تربیت معلم گواهینامه صلاحیت تدریس بدهند و اداره کلاس های درس و تدریس دروس گوناگون را به آنان محول نمود. یادگیری کامل منوط به توسعه آموخته ها در سه حیطه شناختی، عاطفی و حرکتی است زیرا دستیابی به سلسله مهارت های حرکتی وقتی ممکن می شود که میان آموخته های شناختی و عاطفی تعامل حاصل شود و این تعامل زمانی حاصل می شود که شرایط بروز رفتارهای مهارتی و حرکتی فراهم باشد.

به سبب اهمیت اثربخشی برنامه کارورزی در موفقیت کار معلمی است که در برنامه های تربیت معلم کشورهای جهان پس از آموزش های نظری در دانشکده ها و مراکز تربیت معلم، دانشجو معلمان زیر نظر استادان راهنما و با تجربه در مدارس به تمرین معلمی می پردازند و در محیط واقعی آموزشگاه، مهارت های حرفه ای را تمرین می کنند و بسط می دهند. معلم، محور اصلی تعلیم و تربیت است که دلسوزانه فعالیت می کند تا مطلبی را به نو احسن و قابل فهم به فراگیران منتقل کند.

آماده سازی یک شخص برای شغل شریف معلمی که شغل انبیا است مراحل مختلفی را می طلبد. به نظر من درس های تئوری برای آمادگی فرد برای شغل معلمی تاثیر دارد اما تاثیر آن در برابر درس های عملی کمتر است. یکی از واحدهای درسی و مهم کارورزی است. کارورزی شخص را برای رسیدن به قله اوج پرورش افراد آماده می کند که این قله اوج همان شغل معلمی است. کارورزی راه را به شخص نشان می دهد که چگونه با افراد جامعه مخصوصا محصلان ارتباط برقرار کند و همچنین پرورش صحیح این افراد را نشان می دهد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید