گزارش کارورزی ۳ رشته دبیری زیست شناسی (کنش پژوهشی)

گزارش کارورزی ۳ رشته دبیری زیست شناسی (کنش پژوهشی)
نوع فایل
pdf
حجم فایل
7mb
نویسنده
دسته بندی
80,000 تومان 6,500 تومان٪92 تخفیف

گزارش کارورزی ۳ رشته دبیری زیست شناسی (کنش پژوهشی)

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل گزارش کارورزی ۳ رشته دبیری زیست شناسی (کنش پژوهشی) با فرمت پی دی اف در ۲۱۲ صفحه می باشد که پس از پرداخت آنلاین ،میتوانید این محصول را دریافت و دانلود نمایید. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

فهرست گزارش کارورزی ۳ رشته دبیری زیست شناسی (کنش پژوهشی):

مقدمه

فصل اول – گام اول کنش پژوهی

 ویژگی های من 

اهداف و ایده های من

تحلیل موقعیت

فصل دوم – گام دوم کنش پژوهی

گزارش های کارورزی

فصل سوم به گام سوم کنش پژوهی

روایت های کارورزی در قالب فرم الف

گزارش نهایی

کدگذاری 

تحلیل و تفسیر

منابع

مقدمه

اهمیت و ضرورت اجرای تمرین معلمی

معلمی هنر ، علم و تجربه است و این سه عامل به معلمان توانایی و مهارت در تدریس و انتقال دانش به یاد گیرندهرا می دهد اهمیت و ضرورت اجرای برنامه کارورزی برای کسب صلاحیت حرفه ای در معلمان تان حد است که بدون گذراندن واحدهای مربوط در این زمینه، نباید به دانش آموختگان مراکز تربیت معلم، گواهینامه صلاحیت تدریس بدهند و اداره کلاس های درس و تدریس دروس گوناگون را به آنان محول کنند زیرا:

یادگیری کامل منوط به توسعه آموخته ها در سه حیطه شناختی ، عاطفی و حرکتی است دستیابی به سلسله مهارت های حرکتی و فنی ممکن می شود که میان آموخته های شناختی و عاطفی تعامل حاصل شود واین تعامل زمانی حاصل می شود که شرایط بروز رفتار های مهارتی و حرکتی فراهم باشد به سبب اهمیت اثر بخشی برنامه کارورزی در موفقیت کار معلمی است که در برنامه های تربیت معلم کشورهای جهان پس از آموزش های نظری در دانشکده ها و مراکز تربیت معلم، دانشجو معلمان زیر نظر استادان راهنما و با تجربه در مدارس به تمرین معلمی می پردازند و در محیط واقعی آموزشگاه ، مهارت های حرفه ای را تمرین می کنند و بسط می دهند. معلم محور اصلی تعلیم و تربیت است که دلسوزانه فعالیت می کند تا مطلبی را به نحو احسن و قابل فهم به فراگیران منتقل کند…

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید