کلاس شلوغ با فرمت پاورپوینت

کلاس شلوغ با فرمت پاورپوینت
نوع فایل
ppt
حجم فایل
8mb
نویسنده
دسته بندی
4,800 تومان

دانش پژوهان گرامی ،این فایل حاوی پاورپوینت با کلاس شلوغ چه کنیم؟ می باشد که با فرمت پاورپوینت در حجم ۱۸ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است.در صورت تمایل می توانید این محصول را از وبسایت خریداری و دانلود نمائید.

پاورپوینت با کلاس شلوغ چه کنیم؟

سی نکته برای کنترل کلاس شلوغ از مجموعه پاورپوینت های مهارت های کلاسداری

در این پاورپوینت سی نکته مهم و  کاربردی برای مهارت کنترل کردن دانش آموزان در کلاس درس و داشتن کلاسی مطلوب را مشاهده مینمائید.

بخشی از متن:

۱ – عمل کنید

تنها واکنش نشان ندهید.

عمل کردن مسلط بودن است و واکنش نشان دادن یعنی تسلط عوامل و شرایط را پذیرفتن .بنابراین پیش از آغاز مدرسه به برنامه ریزی فنون بر قراری انضباط بپردازید ، همان گونه که برای فنون تدریس و ترتیب مواد درسی برنامه ریزی می کنید نه این که صبر کنید مشکلی پیش بیاید و شما در آن زمان به دنبال وضع قانونی باشید که دیگر چنین مشکلی پیش نیاید .

۲ – مسئولیت ها را واگذار کنید.

دانش آموزان در قبال رفتارشان هر چه بیش تر احساس مسئولیت کنند ، نیاز کم تری به اعمال مدیریت از سوی معلم خواهند داشت .بر حسب توانایی دانش آموز از مسئولیت های ساده شروع کنید تا دانش آموز حتما از عهده ی عمل به مسئولیت بر آید تا مشکلات بعدی را به دنبال نداشته باشد.

۳ – عقب بایستید و به دیگران فرصت بدهید.

هنگامی که دانش آموزی به سوالی پاسخ می دهد ویا هر مطلب دیگری را بیان می کند به او نزدیک نشوید، به طوری که گفتگو دو نفره شود، زیرا در صورتی که دانش آموزان دیگر صدای صحبت شما را نشنوند احساس می کنند کنار گذاشته شده اند واین بی نظمی به همراه دارد .

۴- آرام، خونسرد و حرفه ای برخورد کنید.

حتی یک بچه ی بی ادب مستحق احترام است .از فریاد زدن ، با حرکت انگشت تهدید کردن ، نگاه های تهدید آمیز و غیره اجتناب کنید . اجرای برنامه ی انضباطی با خونسردی ، دانش آموز را متوجه ارتباط رفتارش با نتیجه ی منطقی ناشی از آن می کند .در ضمن رفتار شما هنگام تأدیب دانش آموزان برای آن ها الگو است .

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید