آیین نگارش مقاله ی پژوهشی دکتر فتوحی pdf

آیین نگارش مقاله ی پژوهشی دکتر فتوحی pdf
نوع فایل
pdf
حجم فایل
2mb
نویسنده
دسته بندی
6,500 تومان

دانشجویان و کاربران گرامی ،در این بخش بهترین فایل آیین نگارش مقاله ی پژوهشی دکتر فتوحی ویراست سوم با فرمت pdf در ۹۵ صفحه آماده دانلود گردیده است که پس از پرداخت پس از آنلاین ،می توانید این محصول را از وبسایت دریافت و دانلود نمایید.

معرفی کتاب آیین نگارش مقاله ی پژوهشی دکتر فتوحی

این کتاب به منزله کتابی مرجع و اصلی پژوهش های علمی معرفی شده است و تازه ترین روش های دانشگاهی در خصوص انواع مقالات و روش های تحقیق و پژوهش و مستند سازی و ارائه آنها به بحث و بررسی گذاشته است. کتاب آیین نگارش دکتر فتوحی بر اساس چهار شیوه ی اصلی  و معتبر جهانی نگاشته شده است که در مجموع ، تلفیقی از الگوهای مختلف دانشگاه های معتبر جهان است و بر پایه آخرین ویرایش ها تنظیم شده است البته لازم به ذکر است علاوه بر چهار شیوه نامبرده در قسمت زیر، از کتاب های شناخته شده  و کلاسیک نیز بهره برداری شده است.

در قسمت زیر این چهار شیوه آمده است :

شیوه نامه های انجمن روانشناسی آمریکا

انجمن زبان مدرن

شیوه نامه ی انتشارات دانشگاه شیکاگو

سبک نگارش آنلاین دانشگاه کلمبیا

آنچه در کتاب آیین نگارش آمده است هر چند بر محور نگارش مقاله ی پژوهشی متمرکز است، اما برای نگارش پایان نامه ی تحصیلی و پژوهش های آکادمیک نیز خالی از فایده نیست. کتاب حاضر در شکل یک شیوه نامه ی مقاله نویسی، علاوه بر بحث از انواع پژوهش و روش تحقیق و انواع مقاله ها ، مراحل نوشتن یک مقاله پژوهشی را از انتخاب موضوع تا تنظیم طرح و یادداشت برداری  و مستند سازی و کتابشناسی توضیح می دهد.

قسمتی از متن کتاب:

در بیان معیارهای ارزیابی روش تحقیق، به ۱۰ بند اشاره شده که تمام پاراگراف آن نقل قول است و دو بند از آنها دو روی سکه است. «آیا روشِ به کار رفته کهنه و متروک است». « آیا روشِ به کار رفته مرسوم و شناخته شده است؟» یک معیار است نه دو معیار؛ از سوی دیگر، مؤلف محترم می توانست به جای شتاب زدگی در این بخش با مراجعه به فرم های ارزیابی مجلات علمی و پژوهشی برتر در داخل و خارج، عصاره و چکیده آنها را به عنوان معیار ارزیابی، در بخش روش تحقیق در مقاله نویسی بیاورد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.